/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Mama afdeling i Frederiksbergs hennes og~
Fra : maria22
Vist : 2266 gange
100 point
Dato : 30-12-04 12:54

Jeg kan desværre ikke komme i kontakt med Hennes og Mauritz i Frederiksbergcentret per telefon, så nu vil jeg forsøge mig her i stedet. Er der nogle af Jer som ved om der i HogM i Frederiksbergcentret er en Mama (ventetøjs) afdeling?

Mange hilsner

Maria

Kommentar
Fra : samson04

Dato : 30-12-04 13:02

Ved det desværre ikke. Har du prøvet at ringe til deres infocenter på 7010 2331?

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 30-12-04 13:05

Hvis du går ind på deres hjemmeside og leder så fremgår det at der ikke er en Mama afd i Frederiksberg centeret
http://www.hm.com/dk/hm/store/store_concept.jsp

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 30-12-04 13:18

Jo, det har jeg fundet nu....Øv der ligger ikke en mama afdeling:(

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 30-12-04 13:49

Jeg ved at Lyngby er langt væk, men de har en god Mama afdeling der

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 14:50

Der er også Fields og Amager Torv.

Bor du selv på Frederiksberg?

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 30-12-04 16:18

Føtex i Frederiksbergcenteret har en mama-collection. Eller det havde de da sidst jeg var der....
Men hvis du ønsker H&M kan du jo ikke bruge Føtex til en skid.....
......Godt Nytår.......

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 30-12-04 16:45

jeg ønsker et sted hvor jeg kan finde strømpebukser til gravide...jeg har bare kun set det i Hog M

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 08-08-06 13:38

Bedre sent end aldrig...

Men der er en mamaafdeling i H&M i Frederiksbergcenteret.