/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ino-mouse
Fra : sonjor
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 29-12-04 15:20

Jeg har fået en Laptec trådløs optisk USBmus i julegave, men jeg har set en meget mindre (til bærbar) med de samme egenskaber og hvori der er indbygget et lille rum til USB-sticken. Den hedder INO eller sådan noget lign. Er der nogen der kender den og ved hvor den kan købes?. Mærket Ino findes ikke i edbprisers fortegnelse. Den udmærker sig især ved at være meget lille. (pladsmangel i tasken)
Jeg ville være taknemmelig for et hint.
Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : Dor

Dato : 29-12-04 16:04
Kommentar
Fra : Dor

Dato : 29-12-04 16:05

..glemte lige jeg tror det hedder en IO mus ( den anden har jeg aldrig hørt om)

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 29-12-04 16:14

tak for svaret Dor, men jeg tror ikke helt det er den. Jeg har ringet til Kvickly i Vejen, som forhandler dette INO mærke, blot ikke den model jeg ønsker mig, men hos Kvickly er det jo ikke let at få skaffet noget hjem. Damen hos Kvickly stavede det for mig INO, så det må jo findes. Denne IO som du henviser til, ser også god ud, men jeg tror ikke sticken sidder fast i bunden af den, og så skal man jo ned i bunden af tasken for at finde den hver gang. Jeg håber lidt endnu at nogen kan finde den til mig.
Godt nytår