/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
AVG 7,0 virker ikke
Fra : Puchen
Vist : 449 gange
200 point
Dato : 29-12-04 12:11

Når jeg installere Avg 7,0 går min computer i sort, den kan kun startes op i fejlsikret tilstand. Den kan kun køre normalt hvis jeg afinstallere Avg 7,0 igen. Da jeg kørte med Avg 6,0 var der ingen problemer.

Er der nogle der har kendskab til dette problem

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-12-04 12:33

http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/

har du kørt antivirus inde du opgraderet??

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 29-12-04 12:44

Ja,både med 6,0 og 7,0. Problemet opstår når der genstartes. Har også kørt med pc-cillin 2003, med den vil ikke opdatere.

Puchen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 13:07

Har du afinstalleret avg 6 før du installerede den nye?

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 29-12-04 13:18

Ja, der er ingen gamle versioner af avg på min pc. Lige nu har jeg ingen antivirus på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 13:23

Prøv at fjerne flueben i AVG's bootup scanner!

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 29-12-04 13:46

ok, jeg prøver at installere den ingen.

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 29-12-04 14:42

Tror jeg har løst problemet, jeg slog resident sheild fra og nu virker den. Der var nok en firewall konflikt. Jeg bruger Sygate Firewall.
Hvis jeg sætter resident sheild til igen kan min pc ikke starte op normalt.

Puchen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-12-04 17:54

2 virus programmer på samme pc laver 9 udaf 10 gange problemmer det samme gælder firewall

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 29-12-04 22:17

Jeg har ikke problemer, har instal fra komputter for alle cd. alt virker perfekt (jeg har osse norton)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 22:23

Hvis de begge er aktive får du da problemmer, den dag de begge opdager den samme virus! Så vil de flå din harddisk fra hinanden i deres kamp om at fjerne virussen! Nej spøg til side! Men sådan et problem du lige har haft er jo typisk for 2 sikkerhedsprogrammer, der konflikter! Desuden vil det ene antivirus program typisk betragte det andet som en virus når dette begynder at reparere en virus!

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 30-12-04 10:24

Har stadig problemer, efter et stykke tid slår email scanneren fra og skriver email scanner not fully functional og så skal jeg aktivere den igen. Har lige installeret avg på en anden computer hvor det hele virker fint.

Puchen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-12-04 10:39

http://vil.nai.com/vil/stinger/
på at download stinger engang og kør den

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 30-12-04 11:02

har kørt stinger nu og den fandt ingenting

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 200 point
Dato : 30-12-04 14:16
Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 02-01-05 21:15

Har afprøvet alverdens virus programmer nu og de kan ikke finde noget, har slået sygate firewall fra og intet virker. Den vil bare ikke køre med Avg 7,0. Prøver nu at starte helt forfra med at tømme computeren og installere alt igen. Tak for hjælpen.
Puchen

Godkendelse af svar
Fra : Puchen

Dato : 04-01-05 07:15

Tak for svaret rotw. Jeg må nok starte helt forfra.
Puchen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-01-05 09:20

ja men så god arbejdsløst
et par gode steder ellers www.spywarefri.dk el www.arlet.dk