/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mit tastatur opfører sig mærkeligt!!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 29-12-04 08:40

Den knap som sidder lige over Caps Lock er begyndt at opføre sig mærkeligt! Normalt ville den jo skifte til de forskellige ting på den side man er på. Men nu gør den det,0 at den kun vil skifte mellem de åbne vinduer, hvis jeg fx har www.kandu.dk ligende nede i min menulinje og jeg sidder med en anden side fremme, og jeg trykker på den der knap, så kommer kandu frem.
Hvordan undgår jeg det?
Håber i forstår mit spørgsmål, er menlig ikke nogen haj til computere....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-12-04 09:13

Hvad er det for en knap?

Hvad står der på den og hvad er det for et tastatur du har?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 29-12-04 09:15

Det må være din tabulerings tasten

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 29-12-04 09:17

Ups jeg glemte at spørge:
Har du ændret systemet til enkelt klik eller sådan noget ????.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 09:47

prøv systemgendannelse til før det skete !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 10:36

rpje - hvad skulle det have indflydelse netop på den funktion om man enkeltklikker ??????? Min virker da fint og jeg bruger enkeltklik ????????

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 29-12-04 10:37

Hvis dit tastatur er trådløst så prøv at skifte battrierne ud. Tastaturet opfører sig mærkeligt når batterierne er nede.

Godt Nytår

SKELMOSE

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-04 11:17

Et tastatur der får sit 'eget' liv kan skyldes Spy-/Adware. Prøv at scanne med Adaware : http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 11:21

arghhhhh - ved du hvad - tasten du snakker om er tab tasten og når du skal skifte mellem siderne skal du samtidig bruge Alt tasten - så skulle det virke

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 17-01-05 13:04

I fårsår åbentbart ikke mit spørgsmål...

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 17-01-05 13:05

bahh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-05 13:07

måske ikke men bruger du alt og "pilene th og tv" begge veje så vil du kunne skifte mellem vinduerne uden problemer

selv baaaaaaaaah

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 17-01-05 13:10

JEG SKAL JO IKKE SKIFTE MELLEM VINDUERNE!!!!! DET ER JO TABULATORKNAPPEN GØR NÅR MAN TRYKKER PÅ DEN, OG KUN PÅ DEN. OG DET ER DET DER ER PROBLEMET! NORMALT GØR DEN DET JO IKKE!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-05 13:32

hmmmm - hvis du bruger tab tasten med en enkelt pil (eller der kan stå tab) så føres du jo tilbage i det du sidder og laver.

Bruger du alt+tab (med pil frem og tilbage) kan du skifte mellem de forskellige vinduer. Plus - at når du bruger den alene går den fra punkt til punk i det du sidder med.

går i tænkeboks - tror ikke jeg er helt med -
Har afprøvet det hele her og mit virker som det skal - så der skal vist en problemknuser til