/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Manglende i-link port på ny PS2
Fra : jakobbschmidt
Vist : 408 gange
200 point
Dato : 27-12-04 21:42

Min nyindkøbte Playstation 2 (den store gammeldags version) har ingen i-link port (s400 eller Firewire) nederst til venstre på fronten ved siden af de 2 USB-porte. Derfor kan jeg ikke linke til min brors maskine med et nyindkøbt ilink-kabel.
Ud fra serienummeret kan jeg se, at det er en version 10 maskine, men uanset version burde porten da findes.
Er det en mangel på min model (evt. specielt importeret af forhandleren) eller er det bare noget man skal forvente på de nyere Playstation-modeller?
/Jakob

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 28-12-04 10:40

det lyder meget mærkeligt... måske har du fået en kopi, læs mere her: http://itsvar.dk/news/news.jsp?id=31641 ellers så gå ned til forhandleren hvor du har købt den og spørg..

/Pc freak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-12-04 11:33

gå ned til forhandeleren
den gamle model har s400 port (købt fona)

Kommentar
Fra : rotw