/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
HVAD SKJULER DU ?
Fra : Strandkro
Vist : 465 gange
10 point
Dato : 27-12-04 15:12

Mange i livet har oplevet uforklarlige hændelser som man beholder for sig selv for ikke at gøre sig til grin.
Telepati - tankeoverførsel - forudseelse - hændelse ved tankens kraft !

Kom ud med det du har fortrangt - og få kommentar.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 15:14

Jeg sad engang på en kro ved stranden og fik en underlig fornemmelse af at jeg skulle til at betale regningen............................
det holdt stik for tjeneren blev ved med at stå ved udgangen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 15:18

emesen - tjeneren var altså clairvoiant

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 27-12-04 15:19

Kan du ikke sige noget mere om hvad du skal bruge det til ?
Tror folk er lidt trætte af og svare på noget til 10 point og derefter få at vide at de ikke har forstand på noget.
Du virker utrolig bedre viden, hvad skal du så med vores svar ?
Sidder vi har og løser en opgave for dig som du har fået for under uddandelse ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 15:20

Næ Miritdk..................tjeneren kender mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 15:22

endnu værre emesen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-12-04 15:24

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 15:27

jeg har lagt mærke til noget strandkro - hver gang jeg ser på klokken når jeg er i dine indlæg så viser den dobbelt cifre - altså 10:10 - osv - uha da da da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 15:27

du emesen - kender den tjener dig endnu ???????????????

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 27-12-04 15:31

Hvad får dig til at tro, at du har kapacitet til at kommentere vores eventuelle "fortrængte" oplevelser? Hvor vil du hen med spørgsmålet? Er en oplevelse fortrængt, betyder det, at man ikke bare sådan lige har adgang til den. Det kan man dog få via kompetent/professionel samtale eller anden form for bearbejdning. Eller sindet kan via drømme eller indre billeder give én kontakt til fortrængte følelser eller oplevelser.
Er det ugeblads-novelle-mystiske oplevelser du er ude efter som f.eks. "Åndernes magt" ? Eller skal du skrive en skole-stil?
Byd selv ind med en selvopleven oplevelse, hvis du vil tages alvorligt, - så kan vi andre se, hvor niveauet ligger....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 15:54

Jeg tror sgu vi er med i et cyberforsøg!!!! Kom igen Strandkro, har du mere i ærmet? Vi er klar.. Det begynder jo at blive sjovt det her.... Og når du er færdig med os, så send lige analysen!

Vaxen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-04 17:14

Hvordan kan jeg komme ud med, hvad jeg har fortrængt??????????? -Så har jeg jo ikke fortrængt det...

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 10 point
Dato : 27-12-04 18:37

Min søster og jeg står i forbindelse med hinanden ved hjælp af tankeløs trådoverførsel.
Det sparer rigtig meget på telefonregningen !
Desuden tror jeg fuldt og fast på en død efter livet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 27-12-04 19:52

Hej Axelise og Gambrinus

Jeg har en fornemmelse af at Strandkro fortrænger/skjuler noget for os "kandu-ister", til gengæld synes jeg at du Gambrinus ser ud til at have en god humor. - Jeg var inde og se din temmelig spændende profil .

mvh. og Godt Nytår til jer alle
Steen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 20:07

må indrømme at Strandkro kan den kunst at irritere - og især provokere i en målestok der vil noget ....... det er jo også en evne uanset om man kan lide det eller ej

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 21:42

Ved en fejl - Jeg accepterede svaret ved dkwM327 - det skulle have været til Gambrinus med trådløs overførsel idedt jeg sætter humøret i højsædet !
Undskyld Gambrinus !

TrinethK
For at få en viden !

TrinethK
Du taler på andres vegne !

TrinethK
Jeg har aldrig beskyld svar giver for at ikke have forstand til det emne pågældende giver svar på !
Det er mig som stiller spørgsmål - så jeg er taknemlig for at nogen gider at svar.
Jeg har fået flere hundrede svar og svært at give re til dem alle samme.
Men tak til dig mange mange gange !

Axelise
Jeg stillede blot nogle spørgsmål - uden kapacitet som du vil !
Arten af besvarelse er underordnet - blot det vedrører emnet.
Du berørte dog en spændende sidespring i emnet nemlig om man kan selv, eller der skal en fagmand (proffesor) til at hjælpe for at åbne op til det fortrængte oplevelse i sindet.

Men det er en anden historie - nemlig om det er skadeligt eller sund for at kunne leve levet !

TAK Axelise !

VAXEN
Endelig - vi er venner igen - !

Birgitta
OK jeg brugte en forkerte ord fortrængt - istedet - vil ikke ud med !

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 27-12-04 22:39

Jamen se...så sker der jo straks noget, man kan forholde sig til! Uanset om vi er enige eller ej! Men du må indrømme, at der kommer så mange tåbelige spørgsmål og næsvise svar her på kandu, at man godt kan blive "pisset af", medmindre man har et meget elskeligt og overbærende gemyt!
Pionts til Gambrinus for godt svar, den er jeg helt med på, selvom de så altså ved en fejl er gået til dkwM327....shit happens!

Og til Gambrinus: Dejlig profil!! Den fik smilene frem! Jeg er gift med en ex-Als-boer (født i Nordborg, vokset op i Sønderborg og bor nu i København)

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 29-12-04 01:52

Tak for svaret Gambrinus
Jeg accepterede dit svar - på grund af humøret men ikke for indholdet !                     Godt nytår