/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
MSI bundkort + CPU !! Passer de sammen ?
Fra : Rustica.dk
Vist : 360 gange
500 point
Dato : 27-12-04 12:19

Hej Alle sammen, og go´bagjul og godt nytår...
Mit spørgsmål er som følger:
Jeg har et MSI 845PE Max2-FIR
Og har lige købt en Intel Celeron D335 2.800G SKT478 256KB FSB533 Bulk.
Jeg har været ind på MSI hjemmesiden, men kan ikke se om den vil køre med den....
Jeg har købt denne cpu, og kan komme tilbage med den hvis den ikke passer, men den må så ikke være blevet åben !
Så der lidt vigtig at jeg finder ud af om den vil kunne køre med den,,

Håber virkelig at der er en som der kan hjælpe mig, og MEGET gerne med et link hvor jeg evt. kan se hvilke cpu-er den kan køre med......

Mange TAK
R

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-12-04 12:51

Så vidt at jeg har fundet ud af er bundkortet et socket 478 og processoren muligvis et socket 775 så det passer ikke sammen men hvis bundkort og processor har samme socket skulle det virke se www.edbpriser.dk for yderligere information

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-12-04 12:55

Jo det passer vidst sammen alligevel har lige surfet lidt rundt

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=78300
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=102082

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 510 point
Dato : 27-12-04 13:16

CPU

• Supports Socket 478 for Intel® Pentium 4/Celeron™ processor
• Supports up 3.06G/533MHz and higher speed

Den er da god nok.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 27-12-04 13:18

Den kan godt benyttes, men kortet tilbyder en mulighed for DDR400 som kræver en Pentium 4 som kan køre med 150Mhz FSB stabilt.

Prøv at tjek den her information:
http://www.hardinfo.com/show.asp?page=398

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-12-04 13:19

Jeg fandt oplysningen her, hvis du selv vil kigge med og det er jo en socket 478 der er på den Celeron
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=401

Dit bundkort understøtter jo op til 533 mhz som din Celeron CPU er på så batre går i krig og husk pasta mellem køler og CPU

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-12-04 15:47

Tak for svaret BjarneD.
Og TAK alle der er kommet med svar...