/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
MP3 afspiller - kan I hjælpe mig????????~
Fra : ruder4
Vist : 451 gange
200 point
Dato : 26-12-04 08:29

I går aftes sad jeg og surfede i flere timer på nettet, for at finde ud af hvilken mp3 afspiller jeg skal købe. Og jeg er overhovedet ikke blevet klogere. Har også kigget her på kandu, hvad folk er kommet frem til, men nu vil jeg lige høre om jeg kan få lidt mere hjælp.

Jeg ønsker en mp3 afspiller der skal leve op til følgende:

Den skal være en stick – der skal altså ikke være en ”ekstra kasse” på den – håber I forstår

Den skal kunne tilsluttes computeren uden kabler og andet ekstra udstyr

Der skal være radio i den

Den skal selvfølgelig også kunne bruges til at gemme almindelige dokumenter såsom Word, Auto CAD, Excel etc.

Baggrunds belysning i display og visning af kunstner

256/512 mb hukommelse (selvfølgelig helst 512 mb ).

Max pris 800-1000 kr.

Jeg har fået en Denver MP-217 i julegave (256 mb) med radio, men ved ikke om den er god eller om der er lys i displayet. Nogen der kender den og kan fortælle om den er ok?????????

Jeg har ellers fundet en vildt smart afspiller på nettet, men der var 2 anmeldelser på den – den ene hadede den og byttede den efter ganske få dage og den anden var totalt vild med den.

Det er denne her:

http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/122701/11192799.html

Hvad tror I om den? Og ved I hvad det vil sige, at der er indbygget flash?

Hilsen Ruder4 – der er meget forvirret og håber en eller anden bare lige kan finde DEN afspiller jeg skal ha.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 200 point
Dato : 26-12-04 10:43

Packard Bell laver den du leder efter

Den kan købes bl.a. hos FONA

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-04 11:58
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-04 12:04
Kommentar
Fra : perdude

Dato : 26-12-04 13:22

Indbygget flash betyder at ikke kan sætte noget hukommelseskort i. Hukommelsen er indbygget i afspilleren og du kan dermed ikke udvide hukommelsen, som du f.eks. kan hvis der sidder et hukommelseskort i, som man kan udskifte med et større.

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 04-01-05 08:21

Tak for svaret Better_Performance.

De har dog ikke en høstblomst i Fona for tiden. Jeg har dog fundet lige den det skal være hos Elgiganten. Men da jeg bor 50 km fra nærmeste El Gigant, ville jeg gerne, om man kunne bestille den på nettet et sted.

Jeg har derfor oprettet et nyt spørgsmål - se spørgsmålet her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/57448

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-01-05 08:23

Også tak til Jer andre for hjælpen.

Måske I kan hjælpe mig med mit nye spørgsmål?????????????

http://www.kandu.dk/dk/spg/57448

Hilsen Ruder4.