/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp kan ik huske password.m.m
Fra : frederikshavn
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 19-12-04 12:10

jeg har fået et lille problen,det er normalt når jeg skal logge ind på nogle hjemmesider,hor der kræves bruger navn og password,plejer jeg bare at skrive det første bogstav i mit brugernavn,og så kommer hele navnet frem,og det samme gælder også for password,lige som her på kandu,plejer jeg bare at trykke f i brugernavn,så kommer frederikshavn frem og passwordet kommer også frem,men den fonktion er væk,det gælder alle de sider jeg skal logge ind på,bruger win xp pro-sp2

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-12-04 12:12

kan ikke lige huske det prøver lige at kigge

Accepteret svar
Fra : asim1

Modtaget 60 point
Dato : 19-12-04 12:38

gå op i funktioner og ned i internetindstillinger og vælg fanenladet indhold og klik på autoudførelse så kommer der nogen nogle kasser hvor der er flueben i eller som hos dig tror at de mangler hos dig

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-12-04 12:39

Internet Explorer - Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret - Aktiver Indbygget Autofuldførelse.
Eller : Internet Explorer - Funktioner - Internetindstillinger - Sikkerhed - Standardniveau.
Hvis det ikke virker prøv : Internet Explorer - Funktioner - Internetindstillinger - Sikkerhed - Brugerdefineret Niveau - Nulstil eller find nede på siden under Brugerindstillinger - Logon - Her kan du prøve de forskellige indstillinger.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 19-12-04 12:43

Tak for svaret asim1.det var lige det der skulle til,god jul og godt nytår til dig