/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
offline windows cd
Fra : huntermis
Vist : 557 gange
500 point
Dato : 18-12-04 07:19

jeg har tænkt på at lave en offline windows xp cd , (samme princip som knoppix )
som så senere kan dowloades :
dvs at hvis du har problemmer med at komme på din harddisk af en eller anden ågsag så smider man
denne cd på :
men nu skal der jo også være lidt hjælpe programmer på den , såsom

antivirus ( men hviken ? )
anti spyware
webbrowser

og hvilke programmer ville du gerne have på sådan en ultimativ boot / rep cd ?????

der er ca 300 mb tilrådighed efter windows er lagt på , så der skulle være rigligt at gå igang med
giv evt et link :

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 18-12-04 07:45
Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 18-12-04 07:59

ja noget lign , men det er en jeg selv laver og den er lavet.
men det er de extra programmer som folk vil have på den cd jeg søger

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 09:26

AVG7.0
Ad-Aware SE
Mozilla / Opera / advanced

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 500 point
Dato : 19-12-04 08:52

Rigtigt godt projekt !
Jeg har efterhånden fået samlet mig en omfattende værktøjs Cd og har mange forslag.

SP1
SP2
SP2 Opdateringer
Mediaplayer 10
Regcleaner
AVG
Ad-Aware
Activte@killdisk
Adoba
Allway Sync
bootvis
Error Messages For Windows
Everest
Fresh Diagnose
Java
Lo Format
R-Undelete
Sandra
Total Commander
TPTest
Hd-speed

Skal jeg blive ved ?

Send evt. en mail så vi kan udvekle filer.

Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-12-04 15:53

Hvaaa Huntermis
Er du gået ned med julestress ?
Venter spændt på at se dit projekt.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : huntermis

Dato : 23-12-04 22:45

Tak for svaret Gambrinus.
da der ikke rigtig er stemning for den slags så har jeg besluttet at beholde den for mig selv og så lade det op til folk selv at lave deres egne, og jeg smutter også ligså stille fra kandu for jeg kan se at folk ikke rigtig gider at sætte sig ind i deres diverse pc problemmer , og det kan jeg dælme ikke rigtig forstå , og hvorfor har jeg aldrig nogen problemmer med min(e) pcér tjek tjek og atter tjek

men her er lige hvad du skal bruge , for at lave en sådan pc ,
jeg har dog lavet lidt om på min egen så jeg synes nu alligevel at du skulle tage en kig på den

http://www.nu2.nu/pebuilder/

og gå ned på Download for at hente den