/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver søges
Fra : Kris22
Vist : 425 gange
8 point
Dato : 12-08-02 17:13

Hej

Jeg mangler en driver til min Medion brænder. Windows har bare installeret en driver til et normalt cd-rom drev, så jeg kan ikke brænde... hvor finder jeg en korrekt driver???

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 18 point
Dato : 12-08-02 17:47

Hos din leverandør....

Ring til den danske support i Skovlunde, de kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-08-02 17:55
Kommentar
Fra : Blight_dk

Dato : 13-08-02 21:06

gå ind på Medions hjemmeside. Der kan du helt sikkert finde driveren til din brænder.

mvh
blight

Kommentar
Fra : Kris22

Dato : 16-08-02 15:31

Jeg kan ikke finde på deres hjemmeside, heller ikke den tyske hvor de ellers har drivere til brændere. De har ikke til min (md9704).

HJÆLP........!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 07:30

Henter aspi32.dll f.eks ved adaptech

"Kris22" <Kris22.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:bk079.4538$ww6.507190@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg mangler en driver til min Medion brænder. Windows har bare
> installeret en driver til et normalt cd-rom drev, så jeg kan ikke
> brænde... hvor finder jeg en korrekt driver???
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 11:19

"Kris22" <Kris22.news@kandu.dk> crashed Echelon writing
news:bk079.4538$ww6.507190@news010.worldonline.dk:

> Hej
>
> Jeg mangler en driver til min Medion brænder. Windows har bare
> installeret en driver til et normalt cd-rom drev, så jeg kan ikke
> brænde... hvor finder jeg en korrekt driver???
>

IDE eller SCSI brænder?
ASPI Layer bruges kun ved SCSI diske.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 11:32

"Kris22" <Kris22.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:bk079.4538$ww6.507190@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg mangler en driver til min Medion brænder. Windows har bare
> installeret en driver til et normalt cd-rom drev, så jeg kan ikke
> brænde... hvor finder jeg en korrekt driver???
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Du kunne starte med at kigge her, så skulle det nok være muligt at finde
noget.
http://www.google.com/search?as_q=Medion+cd&num=50&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&b
tnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_en&as_ft=i&as_filetype
=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch= (husk lighedstegnet)

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 12:01

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns926C7D873F25Abjoegdk@130.225.247.90...
> "Kris22" <Kris22.news@kandu.dk> crashed Echelon writing
> news:bk079.4538$ww6.507190@news010.worldonline.dk:
>
> > Hej
> >
> > Jeg mangler en driver til min Medion brænder. Windows har bare
> > installeret en driver til et normalt cd-rom drev, så jeg kan ikke
> > brænde... hvor finder jeg en korrekt driver???
> >
>
> IDE eller SCSI brænder?
> ASPI Layer bruges kun ved SCSI diske.

Måske i teorien, men jeg fik aspi layer fejl før jeg installerede aspi4all
med min gamle Plextor 8x ide brænder.

--
Mvh Jesper
Try something funny:
www.usenet.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 12:11

Bjarke Andersen wrote:
>
> IDE eller SCSI brænder?
> ASPI Layer bruges kun ved SCSI diske.

Vrøvl.
Alle IDE-brændere bruges med en SCSI-emulering, og ASPI Layer er derfor
nødvendigt.