/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mikrofon
Fra : II_SPAWN_II
Vist : 398 gange
20 point
Dato : 15-12-04 13:28

hey... jeg har et problem med min mikrofon på mit nye headset... den virker ikke nogle steder... cs, skype osv....

hvor kan den være slået fra??? det ikker usb, der er ikke et sted på ledningen hvor man kan slukke for den og jeg kan ikke finde ud af hvor den kan være slået fra!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 14:57

kig i dine lydinstillinger - der kan den slås fra uden at man tænker over det

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 15-12-04 16:35

hvor siger du???? hvor kommer jeg lige i mine lydinstillingeR??? er det den der hedder lydstyrke??? for hvad for en er så lige min mikrofon??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 13:35

mikrofon - under egenskaber for lydinstillinger - og fjern fluebenet -