/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brænder problem
Fra : janjac
Vist : 435 gange
20 point
Dato : 11-08-02 10:45

Jeg har haft nero indstalleret og fjernet igen.
Det har så gjort at mine andre brænderprogrammer ( nti og phantom ) ikke kan finde min brænder.
Hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : Spangkuk

Dato : 11-08-02 11:02

Hej janjac.

Prøv at fjerne Nero i reg.databasen. Hvis du ikke har prøvet det før så vær forsigtig med hvad du sletter !!!!!!!
I "kør" funktionen skriver du regedit, herefter kan du bruge søgefunktionen skriv: Nero, fortsæt søgningen til der ikke er flere hits. Søg en gang til denne gang efter: Ahead, samme fremgangs måde.
Hvis de andre programmer har virket før burde dette gøre udslaget, hvis de stadig ikke virker taler sandsynligheden for at de ikke er skrevet til brænderen og du må så krybe til korset og bruge Nero, hvis dette er tilfældet vil jeg anbefale dig at opdatere til nyeste version på ahead´s hjemmeside www.ahead.de
Husk ikke at opdatere før du har installeret den version der fulgte med brænderen, ellers får du kun en demo version.

Accepteret svar
Fra : Spirillen

Modtaget 20 point
Dato : 11-08-02 12:08

Hej Janjac

Du kan også prøve at hente regcleaner, det er et rigtig godt program til at rydde op i reg.databasen.

http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

Spirillen

Godkendelse af svar
Fra : janjac

Dato : 11-08-02 12:57

Tak for svaret Spirillen.

Kommentar
Fra : janjac

Dato : 11-08-02 12:59

Tak for hjælpen
Problemet er løst.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 07:30

Henter aspi32.dll f.eks ved adaptech

"janjac" <janjac.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9k079.4522$ww6.507190@news010.worldonline.dk...
> Jeg har haft nero indstalleret og fjernet igen.
> Det har så gjort at mine andre brænderprogrammer ( nti og phantom ) ikke
> kan finde min brænder.
> Hvad gør jeg ?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 08:33

"janjac" <janjac.news@kandu.dk> wrote in message
news:9k079.4522$ww6.507190@news010.worldonline.dk...
> Hvad gør jeg ?

findes news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom ikke på Kandu ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Der mener at Kandu burde filtreres fra på newsserverne.