/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Microsoft Intelli Explorer 3.0 mus lyser~
Fra : SackZ_Marc
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 10-12-04 13:06

Hey

Jeg har købt en Microsoft Intelli Explorer 3.0 mus som lyser når min computer er tændt og det skal den vist også, Men når min computer er slukket lyser den også. Hvordan kan jeg slukke det uden at skulle rive musestikket eller strømstikket ud ?

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 13:26

Den skal lyse ,lidt irriterende at se på,men strømforbruget er så minimalt så det intet har at sige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 13:31

mig bekendt lyser den altid og skal også for at holde sig opladet

Accepteret svar
Fra : ting27

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-04 14:06

Min er slukket når pc'en er slukket... Ret mærkeligt, men min MS Intelli Explorer 3.0 er nok bare bedre end jeres. Det er dog den eneste enhed jeg har som slukker. Andre enheder slukker ikke, så JO!.. mine usb-porte er også aktive når pc'en er slukket. Jeg mener dog, at jeg har set den været tændt 1 eller 2 gange, men fandt hvist en løsning.

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 10-12-04 14:07

En af mine venner ved intet om computer mens han er slukket om natten ?

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 10-12-04 14:07

En af mine venner ved intet om computer mens han er slukket om natten ?

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 10-12-04 20:27

Ting27 .. Hmm "Ret mærkeligt, men min MS Intelli Explorer 3.0 er nok bare bedre end jeres"
Hvordan skulle din mus være bedre end vores ? Der er vel ikke lavet gode og dårlige 3.0 versioner !

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-12-04 22:39

ting27> Hold op med at tro er dum, vil du ik.
Bare dig der ikke forstår ironien i hvad jeg skrev.

lam tråd

Godkendelse af svar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 11-12-04 10:25

Tak for svaret ting27.