/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
NERO brænder program vil ikke finde min ~
Fra : import
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 10-12-04 09:41

Efter inst. af XP på pc har jeg problemer med min dvd/rw, da brænderprogrammet NERO ikke vil finde min BenQ brænder, jeg kan kun få lov at lave et imige. Jeg har prøvetr at opdatere driver via BenQ hjemeside for ny driver men uden held, det er som om den er reg. som cd-rom drev. Hvad gør jeg forkert !!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 10:12

Prøv at install evt et andet brænder pogram for at se om det kun er NERO der skaber sig

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 10:13

www.slysoft.com clone cd den understøtter også dvd

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 110 point
Dato : 10-12-04 10:36

Hej Import

Det kan være at din NERO er for gammel til XP, og derfor brokker den sig.

Kig ind på www.nero.com, her kan du downloade en nyere version af NERO.

Bruger selv NERO, og har lige i går skiftet til en Plextor 716C, som den fandt med det samme uden problemer (havde en gammel Sony CD R/W før)

lars

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 10-12-04 11:31

kan du se din brænder hvis du går op i menubjælken recorder , choose recorder ( i nero ) ?

Kommentar
Fra : import

Dato : 10-12-04 12:45

Jeg prøver at opdatere nero, vender tilbage

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 10-12-04 13:06

Tak for svaret larsfrohn. Efter at have opgraderet til v. 6 ved Nero er problemet løst. Tak

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 10-12-04 13:12

Hej import

det er hva' vi er her for - at hjælpe hinanden med alle mulige og især umulige problemer

God vind på denne fredag

Lars