/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
kan ikke åbne iso&bin filer
Fra : smut
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 10-12-04 08:11

hvorfor nu lige det??????
det har jeg da altid kunne med deamontool men der er nogle helt nye filer jeg har liggende programmet ikke kan åbne
jeg kan heller ikke brænde dem ned med nero HJÆLP..............

den skriver. unabel to mount image. cue sheet: line 1 - file not accesable (deamon tool)

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 10-12-04 09:54

Få fat i isobuster eller winiso !

Har også hørt noget med at hvis fil navnet er for langt på disse bin og cue . så skal du omdøbe filerne , du kan åbne din cue fil med note programmet i windows og derved ændre teksten som er for lang.

bare et hint.

Kommentar
Fra : olepost