/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB
Fra : bhermann
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 07-12-04 18:19

Hvordan undersøger man, om en PC understøtter USB 2.0. Jeg kører XP.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 18:27

Hvis der står 'USB Enhanced Host Controller' inde under Konrolpanel > System > hardware > enhedshåndtering skulle det være i orden!

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-12-04 18:30

Jeg fangede ikke helt spørgsmålet:
1. Du vil gerne vide om den usbport der sidder på din maskine er 2.0.
Du finder ind i systeminformationen (gennem kontrolpanel fx) og finder fanebladet usb under components.
Der kan du se.... om der står 1.1 eller 2.0. Hvis ikke koster et usb2,0 pcikort få hundrede kroner.
2 Du vil vide om dit os understøtter usb2.0. Yep.

Kommentar
Fra : ewh

Dato : 20-12-04 10:26

Du skal lige bemærke at USB 2.0 ikke nødvendigvis er den "hurtige",- der skal helst være et tilnavn som "fast" eller ligende. Standarden tillader nemlig et mellemniveau som visse leverendører på et tidspunkt brugte, uden at det var 400+ Mbit forbindelsen.

Kommentar
Fra : ewh

Dato : 20-12-04 10:26

Du skal lige bemærke at USB 2.0 ikke nødvendigvis er den "hurtige",- der skal helst være et tilnavn som "fast" eller ligende. Standarden tillader nemlig et mellemniveau som visse leverendører på et tidspunkt brugte, uden at det var 400+ Mbit forbindelsen.

Accepteret svar
Fra : ewh

Modtaget 50 point
Dato : 20-12-04 10:26

Du skal lige bemærke at USB 2.0 ikke nødvendigvis er den "hurtige",- der skal helst være et tilnavn som "fast" eller ligende. Standarden tillader nemlig et mellemniveau som visse leverendører på et tidspunkt brugte, uden at det var 400+ Mbit forbindelsen.

Godkendelse af svar
Fra : bhermann

Dato : 01-01-06 11:44

Tak for svaret ewh.