/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fik du Glögg .. <Molo> ??
Fra : Guild
Vist : 687 gange
10 point
Dato : 05-12-04 15:28

Håber du sneg dig frem til disken ? Er du på ét af disse fotos ? .. måske hedder du Daniel ?
http://www.ryaasejladsen.dk/Default.asp?ID=393
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 15:38
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 15:39

Hej Guild

Molo hedder ikke Daniel og han er ikke på nogle at de viste photos. Arne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 15:44

..<Molo> lovede mig .. næsten, at han ville komme. Derfor mit spørgsmål.
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 15:48

Jamen så kommer han da helt sikkert. Tålmodighed er roden til en masse godt.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 15:51

"Kommer han" .. nej, nej .. mit spørgsmål om "Kom du ?"
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 15:54

Jeg er fra Ama'r og hedder : Henrik Mortensen, men bliver kaldt : Molo.

Se iøvrigt de sidste indlæg i denne tråd : http://www.kandu.dk/dk/spg/55402

Jeg ser sådan ud :

1.) http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/molokyle.jpg
2.) http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4450041
3.) http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4450106

..og mit apparatur :

4.) http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4450106

Billeder snuppet fra Keldd's side

Der er også nogle lettere forskønnede portrætter på en af mine egne sider :

5.) http://home20.inet.tele.dk/friheden/sandkasse.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 16:01

</MOLOKYLE>
Helt, helt fornuftige fotos !
Når nu "vores" Urban-bryggeri er nedlagt .. må vi "nøjes" med Tuborg.
http://www.ryaasejladsen.dk/Files/Billeder/8%20Gilde/Gågaden/Fyraften2-800.JPG
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 16:01

Guild

Som du kanse, er det nok ikke den samme molo, men du kalder ham jo også <molo>, Såøh det!

Håber at I havde en god lørdag sammen med gamle spejdervenner i Ålborg.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 16:05

"Ålborg" = "Dødsstraf" .. Det hedder: Aalborg
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 16:24

I københavn har vi skam vores egen mandeklub

Vi har ingen hjemmeside ....endnu, men er 25 velstuderede hankøn i alderen 43-48.

KKK = Københavns Kugle Klub, i daglig tale : Kugleklubben ..eller blot : Kuglerne.

En herlig samling Kugler og Kegler, der spiller : Fodbold, Hockey, Billard, Bob, Bridge, Skak og Boulle (Pétanque) og Bochia. Årlige rejser til : Sverige og fremmede lande ; Cuba, Bulgarien, Mexico, Tjekkiet osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 16:28
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 16:32

Ved du at Guilded betyder KASTRERET?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 16:33

</MOLOKYLE>
KKK .. lyder rigtig hyggeligt ! .. men pas på det IKKE bliver: Kælder Kolde Klubmøder .. dét kan sætte sig både i: Hoved, ryg og tegnedreng.
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 16:36

</MOLOKYLE>
Er pakken under tastauret en månedsgave fra Kandu ?

>> arne.jakobsen
Guild er en guitar ! .. blandt andet

/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 16:41

...en af kuglerne har dette firma : http://www.rheoscience.dk

..så mon ikke vi er i gode hænder ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-04 16:51

Kastrede Kammersjukkers Kaffeklub
Molo jeg er stadig hooked på dit curserur.
Du gav mig engan skrif.. scrift.. skribte. SKRIPLERIERNE til det, men hvad f.... gør jeg med det. Jeg har ikke en dyt forstand på programmering.
Skriblerierne har jeg også tabt et eller andet sted.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 17:26

Gambrinus -> Du gemmer selve koden i en fil og kalder den f.eks. mus_ur.js

Kode
<!--
dCol='C0C0C0';//date colour.
fCol='C0C0C0';//face colour.
sCol='C0C0C0';//seconds colour.
mCol='C0C0C0';//minutes colour.
hCol='C0C0C0';//hours colour.
ClockHeight=40;
ClockWidth=40;
ClockFromMouseY=0;
ClockFromMouseX=100;
//Alter nothing below! Alignments will be lost!
d=new Array("SØNDAG","MANDAG","TIRSDAG","ONSDAG","TORSDAG","FREDAG","LØRDAG");
m=new Array("JANUAR","FEBRUAR","MARTS","APRIL","MAJ","JUNI","JULI","AUGUST","SEP TEMBER","OKTOBER","NOVEMBER","DECEMBER");
date=new Date();
day=date.getDate();
year=date.getYear();
if (year < 2000) year=year+1900;
TodaysDate=" "+d[date.getDay()]+" "+day+" "+m[date.getMonth()]+" "+year;
D=TodaysDate.split('');
H='...';
H=H.split('');
M='....';
M=M.split('');
S='.....';
S=S.split('');
Face='1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12';
font='Arial';
size=1;
speed=0.6;
ns=(document.layers);
ie=(document.all);
Face=Face.split(' ');
n=Face.length;
a=size*10;
ymouse=0;
xmouse=0;
scrll=0;
props="<font face="+font+" size="+size+" color="+fCol+"><B>";
props2="<font face="+font+" size="+size+" color="+dCol+"><B>";
Split=360/n;
Dsplit=360/D.length;
HandHeight=ClockHeight/4.5
HandWidth=ClockWidth/4.5
HandY=-7;
HandX=-2.5;
scrll=0;
step=0.06;
currStep=0;
y=new Array();x=new Array();Y=new Array();X=new Array();
for (i=0; i < n; i++){y[i]=0;x[i]=0;Y[i]=0;X[i]=0}
Dy=new Array();Dx=new Array();DY=new Array();DX=new Array();
for (i=0; i < D.length; i++){Dy[i]=0;Dx[i]=0;DY[i]=0;DX[i]=0}
if (ns){
for (i=0; i < D.length; i++)
document.write('<layer name="nsDate'+i+'" top=0 left=0 height='+a+' width='+a+'><center>'+props2+D[i]+'</font></center></layer>');
for (i=0; i < n; i++)
document.write('<layer name="nsFace'+i+'" top=0 left=0 height='+a+' width='+a+'><center>'+props+Face[i]+'</font></center></layer>');
for (i=0; i < S.length; i++)
document.write('<layer name=nsSeconds'+i+' top=0 left=0 width=15 height=15><font face=Arial size=3 color='+sCol+'><center><b>'+S[i]+'</b></center></font></layer>');
for (i=0; i < M.length; i++)
document.write('<layer name=nsMinutes'+i+' top=0 left=0 width=15 height=15><font face=Arial size=3 color='+mCol+'><center><b>'+M[i]+'</b></center></font></layer>');
for (i=0; i < H.length; i++)
document.write('<layer name=nsHours'+i+' top=0 left=0 width=15 height=15><font face=Arial size=3 color='+hCol+'><center><b>'+H[i]+'</b></center></font></layer>');
}
if (ie){
document.write('<div id="Od" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < D.length; i++)
document.write('<div id="ieDate" style="position:absolute;top:0px;left:0;height:'+a+';width:'+a+';text-alig n:center">'+props2+D[i]+'</B></font></div>');
document.write('</div></div>');
document.write('<div id="Of" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < n; i++)
document.write('<div id="ieFace" style="position:absolute;top:0px;left:0;height:'+a+';width:'+a+';text-alig n:center">'+props+Face[i]+'</B></font></div>');
document.write('</div></div>');
document.write('<div id="Oh" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < H.length; i++)
document.write('<div id="ieHours" style="position:absolute;width:16px;height:16px;font-family:Arial;font-siz e:16px;color:'+hCol+';text-align:center;font-weight:bold">'+H[i]+'</div>') ;
document.write('</div></div>');
document.write('<div id="Om" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < M.length; i++)
document.write('<div id="ieMinutes" style="position:absolute;width:16px;height:16px;font-family:Arial;font-siz e:16px;color:'+mCol+';text-align:center;font-weight:bold">'+M[i]+'</div>') ;
document.write('</div></div>')
document.write('<div id="Os" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < S.length; i++)
document.write('<div id="ieSeconds" style="position:absolute;width:16px;height:16px;font-family:Arial;font-siz e:16px;color:'+sCol+';text-align:center;font-weight:bold">'+S[i]+'</div>') ;
document.write('</div></div>')
}
(ns)?window.captureEvents(Event.MOUSEMOVE):0;
function Mouse(evnt){
ymouse = (ns)?evnt.pageY+ClockFromMouseY-(window.pageYOffset):event.y+ClockFromMous eY;
xmouse = (ns)?evnt.pageX+ClockFromMouseX:event.x+ClockFromMouseX;
}
(ns)?window.onMouseMove=Mouse:document.onmousemove=Mouse;
function ClockAndAssign(){
time = new Date ();
secs = time.getSeconds();
sec = -1.57 + Math.PI * secs/30;
mins = time.getMinutes();
min = -1.57 + Math.PI * mins/30;
hr = time.getHours();
hrs = -1.575 + Math.PI * hr/6+Math.PI*parseInt(time.getMinutes())/360;
if (ie){
Od.style.top=window.document.body.scrollTop;
Of.style.top=window.document.body.scrollTop;
Oh.style.top=window.document.body.scrollTop;
Om.style.top=window.document.body.scrollTop;
Os.style.top=window.document.body.scrollTop;
}
for (i=0; i < n; i++){
var F=(ns)?document.layers['nsFace'+i]:ieFace[i].style;
F.top=y[i] + ClockHeight*Math.sin(-1.0471 + i*Split*Math.PI/180)+scrll;
F.left=x[i] + ClockWidth*Math.cos(-1.0471 + i*Split*Math.PI/180);
}
for (i=0; i < H.length; i++){
var HL=(ns)?document.layers['nsHours'+i]:ieHours[i].style;
HL.top=y[i]+HandY+(i*HandHeight)*Math.sin(hrs)+scrll;
HL.left=x[i]+HandX+(i*HandWidth)*Math.cos(hrs);
}
for (i=0; i < M.length; i++){
var ML=(ns)?document.layers['nsMinutes'+i]:ieMinutes[i].style;
ML.top=y[i]+HandY+(i*HandHeight)*Math.sin(min)+scrll;
ML.left=x[i]+HandX+(i*HandWidth)*Math.cos(min);
}
for (i=0; i < S.length; i++){
var SL=(ns)?document.layers['nsSeconds'+i]:ieSeconds[i].style;
SL.top=y[i]+HandY+(i*HandHeight)*Math.sin(sec)+scrll;
SL.left=x[i]+HandX+(i*HandWidth)*Math.cos(sec);
}
for (i=0; i < D.length; i++){
var DL=(ns)?document.layers['nsDate'+i]:ieDate[i].style;
DL.top=Dy[i] + ClockHeight*1.5*Math.sin(currStep+i*Dsplit*Math.PI/180)+scrll;
DL.left=Dx[i] + ClockWidth*1.5*Math.cos(currStep+i*Dsplit*Math.PI/180);
}
currStep-=step;
}
function Delay(){
scrll=(ns)?window.pageYOffset:0;
Dy[0]=Math.round(DY[0]+=((ymouse)-DY[0])*speed);
Dx[0]=Math.round(DX[0]+=((xmouse)-DX[0])*speed);
for (i=1; i < D.length; i++){
Dy[i]=Math.round(DY[i]+=(Dy[i-1]-DY[i])*speed);
Dx[i]=Math.round(DX[i]+=(Dx[i-1]-DX[i])*speed);
}
y[0]=Math.round(Y[0]+=((ymouse)-Y[0])*speed);
x[0]=Math.round(X[0]+=((xmouse)-X[0])*speed);
for (i=1; i < n; i++){
y[i]=Math.round(Y[i]+=(y[i-1]-Y[i])*speed);
x[i]=Math.round(X[i]+=(x[i-1]-X[i])*speed);
}
ClockAndAssign();
setTimeout('Delay()',20);
}
if (ns||ie)window.onload=Delay;
//-->

..derefter indsætter du denne linje i din HTML sides <body> ... </body> sektion, hvor du vil have uret vist :

Kode
<script type="text/javascript" src="mus_ur.js"></script>

Piece of cake...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 17:29

Molo

Du skulle bare svare på spørgsmålet

Citat
"Fik du Glögg .. <Molo> ??"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 17:38

ans

molo er ikke <molo>, derfor er der gået i tråden. Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 17:45

Ja, jeg fik Gøgg. Ikke i Aalborg, men i nærheden af en mindre Nordsjællandsk havneby

..og jeg aner ikke hvem dette fjols er ???

http://www.webcafe.dk/debat/php/34749.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 17:47

Skriv endelig til harrypotter@ofir.dk ...for det er sgu ikke mig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 17:56

molo

Jeg tror du har en ide! Hvem plejer at gå ud på diverse web-sider og udgive sig for andre Kandu'er?

Hvis du IKKE kan gætte det så spørg Creamy før I går i Cyber-seng. Gnæk Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 18:27

arne.jakobsen -> Jeg plejer at sige min mening :

Citat
..jeg aner ikke hvem dette fjols er ???

Iøvrigt er den eneste jeg kender, som har udgivet sig for at være mig : ram2

..af frygt for noget skulle gå galt under en velsignelse på¨helse-messen i Forum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 18:42

molo

Nu skrev jeg jo heller ikke: Hvem udgiver sig for at være dig!
Men: for andre Kandu'er?

Ram2 er før min tid, men én med mange profiler har gjort det igen og igen. Pyt. Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 18:52

arne.jakobsen -> Ja, i marts måned

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 18:59

Det var også før min tid. Jeg blev Kandu'er d. 29/7-04

Men som sagt: Snak med Creamy på Cyber-hovedpuden. HUN ved hvem. Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 19:22

arne.jakobsen -> Jeg har mine tvivl !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 19:31

Om hvad? Hovedpuden eller Creamy's viden?

Det med hovedpuden blander jeg mig ikke i, men hendes viden på nævnte område fejler intet. Tro mig. Og, som Jyllandsposten siger: "Hvis De vil vide mere"? Kanjeg sende dig en emil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 22:08

og.... så var det lige spørgsmålet - molokyle fik altså ikke glögg men gögg (hvad det så er) *GGG* Men det har vist slået sig på noget i hovedet *G*

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 05-12-04 22:26

Heiiiiiii... jeg fandt sgu lige en flaske Tullamore Dew ; Irsk Whiskey der havde forputtet sig bag mine CD'ere

..og jeg der har bællet kaffe hele dagen

Så er der fest og farver ....nøeh ...jeg har et lille job i morgen fra 9-12, så jeg må sgu nok hellere lade den stå

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 07-12-04 14:16

Tak for svaret molokyle.
Jeg har ikke kunnet komme på Kandu de seneste 3 dage, fik hele tiden melding "siden kan ikke vises". <Molo> har du pillet ved "rytmeboxen" ?
Tullamore Dew er garanteret noget bedre end Glögg ! .. Skål
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 14:23

Ikke kunne komme på kandu.dk

...men det var altså ikke mig

Det var de andre 3 der...

</MOLOKYLE>