/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til creamygirl ...og andre morgenfriske ~
Fra : molokyle
Vist : 328 gange
4 point
Dato : 05-12-04 08:17

Hmmmm......

Man skriver ikke MIG 'ustraffet' ud af sin profil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 08:22
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-04 08:35

Morgenfrisk ????
Jeg har været oppe i 3 timer.
Så blev du brændt af hva' ?
Dejligt med et nyt mobbedyr
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 08:44

Griner også af det morgenfriske - har da også været oppe for at sørge for at ham med fyret ikke fik sko på
Mon man slipper godt fra at grine af Molo ?????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 08:48

Gambrinus -> Jepper !

miritdk -> Jepper !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 08:53

Til ans -> Jeg kan se du har været længe oppe, men her er den lange udgave af forklaringen fra igår :

http://www.cs.umass.edu/~verts/cs32/endian.html

</NØRD>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 09:17

miritdk & TheRipley -> Man kan blive 'skrevet ud' af min profil ...for få hundrede Cyber-point !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-04 09:29

Nogen der kan undvære en cigaret ?
Jeg har røget hjemmerul siden jeg stod op
Skal jeg virkelig bevæge mig hen til købmanden ? Så får jeg jo frisk luft !
Gambrinus
"Man ska' ikke stole på luft, man ikke kan se"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 09:33

Kan man stole på et bord ?

Jeg har røget hjemmerul i årevis, så du overlever sgu nok Gambrinus

Frisk luft ? Hvad er det ? ....Dette fænomen har jeg ikke hørt om, siden jeg var barn !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 09:34

Ps. Du kan få et stop

...og jeg mener ikke rygestop

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 09:36

tjah molo - kan man borde en stol da ????

Vil forresten også gerne vide hvor den friske luft befinder sig *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 09:43

miritdk -> Har du læst min profil for nylig ? [kys]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 09:45

[vov]

</LOVRE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 09:55

molo - haha - ja det har jeg så da - lolololol

ps. tror du skal tage et par hovedpinepiller igen - før eller senere ser du jo selv hvad du har skrevet *GGG*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-04 09:56

Nul fjolletobak.
Molo du har din byld proppet med links.
Hvor ka' man købe cig. online ? Omgående levering !
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-12-04 09:57

Er det stadig morgen. (C-menneske)
Et par gode råd fra en gammel ægtemand.
Bag ikke offentligt på andre, når hun ser på.
Det er dumt at true med utroskab, hun kan se det som en flugtvej.
Gør som Vor Herre og jeg - lad pigebørnene komme til os.
Vor Herre lader børnene komme til sig.
Jeg lader pigerne komme til mig.

Prøv ikke at forstå et damemenneske......................det er der ingen der kan,
selv ikke damemenneskerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 09:59

emesen !!!!!!!!!!!! - *GGG* - præcis noget der får mig til at ville give dig en på tuden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-12-04 10:05

....................................mine naboer siger, at jeg er en modig mand.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 10:08

emesen -> Det var IKKE mig der begyndte !

..og jo; man skal for Gud's skyld offentligt bage på andre profiler !

Er der noget Quinder ikke bryder sig om ? ..så er det i fuldt dagslys og synligt for alle, at se sig forsmået

Det kunne jo være det ville få 'damen' til at tænke sig om en ekstra gang.

... selvom man selvfølgelig kan have sine tvivl, hvad flødepigen anbelanger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-12-04 10:16

Emesen = Eminentsen
Gambrinus - prøv at se hvor længe du kan klare den på frisk luft !

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-12-04 10:22

Tak Mulberry............en ærefuld betejnelse.
Og jeg glæder mig til den på tuden fra "miritdk" .................
Dejlig når der er lidt punch over damemenneskerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 10:24

*GGG* molo din skøre knægt... der er sq noget galt - en forsmået mand/knægt er ikke til at holde ud *GGG*

emesen - dine naboer siger - jaja - og ville få sig et godt grin - eller alternativt hygge sig over at være naboer til selve RUDOLF !

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-12-04 10:25

HJÆÆLLPPP---jeg kan ikke klare alle de morgenfriske.
Hvad dag er det i dag???
Jeg HAR smøger, men ingen af de "grønne"
Et godt råd---hold jer fra julefrokoster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 10:34

hmmmm spekulerer lidt over hvorfor det hedder juleFROKOSTER når alle deltagere kommer kravlende hjem sent om natten og tidligt om morgenen ?????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 10:34

Til alle jer fyre der vil lære at score : http://www.webbesen.dk/articles/scoretrick/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-12-04 10:58

Molokyle..................hva' nu hvis hun ikke ka' English

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 11:00

emesen ............ *GGG* - venter spændt på molos svar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 11:08

No can do

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 11:09

Know kandu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 11:19

NO... kan du ?????????????????

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 4 point
Dato : 05-12-04 11:21

Sorry
Jeg må have glemt dig i min selvforherligelse. Du ved jo, at jeg elsker at promovere mig selv..ik?!...Vil dog straks blive rettet, så du igen kan føle dig tryg i min favn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 11:30

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif ..se det var dét svar jeg ville høre creamygirl

Citat
Du ved jo, at jeg elsker at promovere mig selv..

..velkommen tilbage i folden ....soulmate

Retter du din profil ? ...retter jeg min

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 11:32

og så levede de lykkeligt til deres dages ende

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 11:33

Sådan creamygirl [kys]

..nu venter jeg bare på Kandu lader mig komme ind at rette i min egne profiloplysninger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 11:39

Frem med hårlak og industri-støvsuger : http://www.regalreptile.com/red%20rose%201-22-04.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-12-04 11:54

......Det var da godt........ hvor er mit lommetørklæde - snøft.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-04 12:42

Aaahhh Så har jeg været ude i den friske luft og hentet osepinde.
Jeg var endda så heldig, at købmanden/grillbarens frituregryde var gået i udu.
Så den fik jeg til at spille og scorede et par pakker smøger
(Søndagstillæg)(Dobbelt takst).
Dejligt i fandt sammen igen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 14:03

Hej molo

Tak for i går. Cyklede du hjem?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 14:07

Cyklede til toget. Stod af ved Nørreport og gik på spruthus ...og .........hvisker ; lagde an på Damerne

....men de ville ikke kysse !!!

Så jeg var hjemme og på puden omkring kl. 12

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 14:13

Dvs. Jeg turde nu ikke lægge an på Sorte Sofie

...hun siger nemlig at kærlighed er noget der smælder ...HÅRDT !!!

..og lange Henni (1.97m.) med den store mund var der desværre ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 14:33

Lange Henni med den store mund vil måske godt kysse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 14:58

Hun vil giftes ...og alt muligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 15:09

Med dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 15:16

..med mig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 15:46

Molo

Der er her et spørgsmål, som du skal svare på http://www.kandu.dk/dk/spg/55418

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 16:31

Molo dit irriterende menneske

Man skal åbenbart ikke holde sig for langt væk fra sin computer!
-hold da lige op, hvor er det frustrerende at være involveret i noget, man ikke engang ved hvad er

Hilsen Ripley -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 17:35

TheRipley -> Whoever wins ? ....We lose !!!

http://www.avp-movie.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 22:33

Sludder og vrøvl - det hedder

Whoever loose? ...We win!!!

Men glem mit navn næste gang du er løbet tør for codymagnyler

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 22:52

Det er mere end 7 år siden jeg sidst måtte æde en smertestillende pille, så der er ingen chance for at glemme dig foreløbig TheRipley.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 16:25

Der kan man bare se, hvad der kan ske når ikke man læser HELE tråden
Havde sq overset, at du havde rettet i din profil. Hvad havde du lavet da?!
Fået dig en ny cyberkæreste?! - din nød

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 16:34

Tæt på creamygirl ->

Citat
Mit første Ex-Cyber-Kæreste : creamygirl

Potentielle bageemner :

TheRipley
miritdk

DU ville have gjort det samme !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 16:37

creamygirl -> Ps. http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 16:55

Never ...basta

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 17:26

Hmm...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 17:33

Ja hmm du bare. Måske jeg skal lave en helt ny profil?!
Hold endelig øje med den Molo - jeg er lige i humør til at skodde en kæreste - og helst helt uden varsel..hehe

Bad weekend Creamy?! ...hmm, maybe

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 18:24

Tak Creamy, så fik jeg da også en chance fot at finde ud af hvad der egentlig var foregået, men jeg på arne.jacobsens opfordring, var gået i kirke. Han mente, at jeg burde be' om syndsforladelse, fordi jeg var kommet til at give ham ret 2 gange den samme aften

Og da jeg kom hjem ( nå lidt mere ærlig, fra julegaveindkøb!) så så Molos profil ud præsist som den plejer!

Potentielt bageemne, hmm, Molo, det er stadig for frækt at bringe uskyldige ind i en tråd, bare fordi du blev droppet i Creamys profil!

Hyg jer - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 18:47

Hyg selv Ripley

Molo bager på alt, der bare minder om en kvindelig profil.
You might as well get use to it;o

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 19:21

Jeg skulle måske ha' skrevet/tilføjet :

..samt; dova, the1best, ans, tutfis, ajohansen , Jernladyen eller fnollerpige ?

</>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 19:30

Jepper Molo. Sådan skal det være.
Take them all - men lad for Gud skyld være med at bruge Briani's scorereplikker

Lad os lave lidt sjov med vore profiler