/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke brænde mine dvd film ned!
Fra : ponda
Vist : 504 gange
70 point
Dato : 02-12-04 10:26

Hej jeg har en dvd brænder som hedder _NEC DVD RW_ ND-1300A
Jeg har brændt nogle film med dvd skiver som hedder dvd rw + uden problemer.
Min mand synes at det var for dyrt så vi købte nogle dvd r - istedet (100 stk for 260 kr), da vi ikke har behov for at kunne slette dem igen, men den vil ikke brænde dem, er det fordi vores brænder ikke kan - eller hvad er der mon galt? Brænderen skulle vist både kunne brænde - og +
Jeg har prøvet i 2 programmer både nero 6 og my dvd, men ingen held.
Nogle gode råd?

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 02-12-04 10:46

Det lyder måske fjollet, men er skiven vendt med den rigtige side nedad??

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 80 point
Dato : 02-12-04 10:53

Jeg har desv været ude for det enn gang med 100 stk fra Tyskl som den ikke ville vide af,de blev byttet uden probl.Men ærgeligt er det.Jeres brænder kan brænde alle formater
16xCDR CLV
10xCDRW CLV 4xDVD-R CLV
2xDVD-RW CLV
4xDVD+R CLV
2.4xDVD+RW CLV
DVD+RDL
DVD-RAM 40xCD
12xDVD EIDE, 2MB

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 02-12-04 12:32

acronym... he he godt nok er jeg kvinde, men jo de sideder rigtigt!

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 02-12-04 12:33

hmm og stave kan jeg heller ikke, sidder skulle der stå...

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 02-12-04 13:06

Jeg løste selv mit problem, kiggede på nettet og der var mange som havde samme problem og fandt ud af at man skulle opdaterer firmware og jeg lignede et ? for hvad var det?
Så måtte jeg læse lidt mere og var meget forvirret for der var mange forskellige drivere og hvad skulle jeg vælge, men så fandt jeg en med samme problem og samme dvd brænder og personen henviste til et direkte link til den nye driver og nu brænder den fint og hurtigt... jeg havde 1,05 før og nu har jeg 1,09...

Godkendelse af svar
Fra : ponda

Dato : 14-12-04 22:53

Tak for svaret olepost.
Du får mine point...

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 14-12-04 23:18

TaaaaaaaK