/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Bios problem
Fra : KaVAkandu
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 30-11-04 20:32

Jeg har en Medion MD 8008, med der er lige opstået et lille problem, jeg kan ikke komme ind i bois ved startop, det er helt umuligt, lige meget hvad jeg gør.
Jeg har prøvet alt det, man normalt gør ved startop.
Der kommer heller ikke nogen startop skærm med data over bios og maskine, men kun et logo for intel pentium 4.
Hvem har et rigtig godt svar.

Mvh. KaVAkandu

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 30-11-04 20:39

Der var et lignende spørgsmål for et stykke tid siden her.

Jeg tror vedkommende fandt svaret her, så tjek det lige ud og prøv dig frem.

http://members.cox.net/joemurphy/setup.htm

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 01-12-04 00:27

og hvis det ikke virker som perdude henviser til , så gør følgende
pil bateriet ud og tag strømforsynningen fra dit motherboard i 10 min , sæt det i igen og start op

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 01-12-04 11:57

Det link der kon fra perdude, var i sig selv godt nok, men det var jo alt det, som jeg havde prøvet, men tak så fandt jeg en opdatering til en ældre Compaq som jeg har.
huntermis det var lige det som jeg ville undgå at gøre, men hvis dette er det eneste, der er at gøre, så må jeg vel prøve det.

Kommentar
Fra : xlog

Dato : 01-12-04 14:35

jeg har et stort problem.... når jeg tænder min computer, og er lige ved at logge på xp, så genstarter den.... og der gør den hele tiden!!! og når jeg skal til at gen-installere xp, står der bare INSTALLATIONS-PROGRAMMET UNDERSØGER COMÅUTERENS HARD-WAREKOMFIGURATION.... og det står der hele tiden.... jeg har ladt´den stå i 2 timer!!!! er det ikk nok???? er det et problem med bund-kortet, hard.disken eller mit bios program?????

Annuller spørgsmålet
Fra : KaVAkandu

Dato : 08-01-06 15:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål