/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD+RW
Fra : ruffi
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 30-11-04 17:33

Når jeg sætter en DVD+RW i, kan drevet ikke genkende den.
Det er en NEC 2510A, skal man formatere skiven først?
hvordan gør man i givet fald dette, jeg har Win XP pro.

ruffi

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 30-11-04 18:12

Jeg har den samme brænder,men du må da kunne formatt igennem dit brænderpogram.Kan den genkende en anden RW skive eller er det alle?

Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 30-11-04 18:18

Det er alle skiver, jeg har også prøvet med en CD-RW den kan den heller ikke genkende.
Drevet skifter status (Denne computer) fra DVD til CD drev når en RW skive kommer i?????
Skal der speciel software til sådan et drev???

ruffi

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-04 18:33

Hvis du har win 2000 eller XP skulle det ikke være nødv,jeg kan kun se det skulle være et forkert mærke,har hørt om det og har selv oplevet det med en sending R skiver fra Tyskl.Prøv dig frem
32xCDR ZCLV
16xCDRW CLV 8xDVD-R ZCLV
4xDVD-RW CLV
8xDVD+R ZCLV
4xDVD+RW CLV
2.4xDVD+RDL CLV
DVD-RAM 40xCD
12xDVD Her er hvad compatilibity listen siger

Godkendelse af svar
Fra : ruffi

Dato : 30-11-04 18:55

Tak for svaret olepost.
En opringning klarede sagen, jeg opdaterede min Nero med INCD, dette program formatere skiven.
Er afprøvet, det virker.

ruffi

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 30-11-04 19:02

Fint Fint