/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tvkort der er godt til at optage til Har~
Fra : foxdk
Vist : 379 gange
200 point
Dato : 30-11-04 12:48

Hej allesammen

Hvilke tvkort ville I vælge hvis man skal bruge det som videooptager og måske gem noget på DVD'er???

/foxdk

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 30-11-04 13:08

Jeg vil anbefale Hauppauge WinTv Pvr 250

Har aldrig haft problemer med dette kort.
Der er en god surport på deres hjemmeside.
Du kan jo også få en model der også er til at modtage radio på, men der er så mange radioprogrammer på Winamp, så det er der næsten ikke brug for, det der er med radio hedder model 350

IPM

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 30-11-04 14:06

jeg bruger selv et pinnacle studio kort http://www.pinnaclesys.com/
og kan varmt anbefale et kort derfra (der er mange forskellige) og pinnacle's software er noget af det bedste og nemeste at gå til...
mvh fox

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 30-11-04 14:33

fox_mulder>> er det et Pinnacle Studio PCTV RAVE du har???