/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med Kortlæser
Fra : kurtemu
Vist : 283 gange
40 point
Dato : 24-11-04 20:08

Hej
Jeg har en indbygget kortlæser i min bærbar, men den fungere ikke så godt når jeg bruger mit kingston 128mb MMC kort.
Jeg kan hverken slette eller ligge noget ind på kortet, det sker at jeg kan ligge en eller to filer ind, men så kan den heller ikke mere. Er der nogen der ved hvorfor at det ikke virker??

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 24-11-04 20:27

Har du prøvet med en anden kortlæser ,både for at se om det er kortlæseren eller om det er kortet?

Kommentar
Fra : kurtemu

Dato : 24-11-04 22:13

jeg har et andet mmc kort og det virker fint i min kortlæser. har faktisk fået kortet byttet, men det hjalp ikke. Har tidligere brugt et digital kamera som kortlæser og der virker kortet fint og jeg kan sagtens overføre fra bærbar'en til kortet bare det sidder i kameraet.