/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
P800 - aktiveringen er afvist
Fra : rasmus91
Vist : 482 gange
500 point
Dato : 23-11-04 19:45

Hej alle eksperter (og andre som vil hjælpe)

Jeg har en Sony Ericsson P800, og har på det senste haft et problem angående internettet på den. Problem er et det ikke virker...
Når jeg vil gå på internettet, kommer den, efter 3-6 sek., med en fejlmeddelelse, som lyder: Aktiveringen er afvist.

Jeg ville derfor gerne høre om der er nogen der ved hvad jeg skl gøre.......????????

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-11-04 19:51

Det må være din opsætning den er gal med.. Har haft en Motorola A925 og har også prøvet det. Den virkede igen efter jeg lage opsætningen ind igen.

Hvilket abbonement har du?? Altså er det TDC,Sonofon eller????

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 23-11-04 19:53

Jeg har sonofon....

Men hvordan lægger man sin opsætning ind igen???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-11-04 19:56

Prøv at kigge her.. Der kan du sende opsætningen til din telefon igen http://mobilethink.sonofon.dk/spor1/pages/enter_mobile_number.jsp?privat

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 23-11-04 19:58

Har jeg gjort......

virkede stadig ikke..............

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-11-04 19:58

Følg anvisningerne på siden. Og hvis du ikke har brugt gprs mm. Så går der jo mindst 24 timer inden du kan bruge. Som også fremgår af siden.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-11-04 19:59

Sådan opretter du dig

Du kan oprette dig til MMS og GPRS 2-Go ved at sende en SMS med teksten "opret MMS GPRS" til nummer 1221. Oprettelse er gratis.

Efter at du har oprettet dig går der op til 24 timer, inden du kan benytte MMS og GPRS 2-Go. Brug ventetiden til at opsætte din mobiltelefon med vores automatiske opsætning (Trin 2).

Citat Fra Sonofon.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 23-11-04 20:01

Har jeg gjort for en uges tid siden......det har ikke virket.........

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 510 point
Dato : 23-11-04 20:03

Så skal du altså prøve at kontakte sonofon. For det er ikke nyt hvis der er ged i den med deres gprs aktivering.

Men jeg er sikker på din telefon er som den skal være. men at de bare ikke har aktiveret det endnu.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 23-11-04 20:06

Ok, jeg ringer til dem i morgen.........

Tak for det....jeg venter lidt med at lukke spørgsmålet hvis nogen har andre bud....

Rasmus91

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-11-04 20:06

Hov... Nu er det WAP/GPRS opsætningen du har sendt ikke?? For internet opsætningen virker vist ikke bare sådan uden vidre.

For at bruge din browser i telefonen er det WAP/GPRS opsætningen du skal bruge..

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 23-11-04 20:15

rasmus91> hvis jeg var dig ville jeg prøve www.mobildebat.dk , de kan bare det knold, (jeg bruger det titt).

MVH

/sgb

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-11-04 20:44

Ja verden er lille.... Jeg er også bruger der.. Men efter de har opdateret er der slet ikke flere af alle de gode gamle indlæg tilbage

Kommentar
Fra : villemo4

Dato : 24-11-04 22:34

ring til sonofon, de har garanteret glemt at aktivere din opsætning

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 26-11-04 01:05

Jo copycatDK du kan stadig finde de "gamle indlæg" på debatten

Kan ikke lige huske hvordan, men skriv til f.eks. JacobDam og spørg, mener det er noget med at de er gemt på den gamle server

-> Rasmus91, har du ændret på noget i dine indstillinger, og har det virket indtil for ca. en uge siden ???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-11-04 14:07

Okey.. vidste jeg ikke.. Men fandt alligevel et par links til ham...

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 05-04-05 16:13

Tak for svaret copycatDK.