/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til arne.jacobsen - læs det her.
Fra : Judleman
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 23-11-04 17:45

Arnebassemand, kig nu lige her.

Her har du hvad jeg har skrevet om dig, uden at du vidste til det.

Nu kan du læse det og svare mig.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

det skrev du i tråd nummer: http://www.kandu.dk/dk/spg/54220

Citat
Fra : arne.jakobsen    Dato : 20-11-04 19:03

Judleman

Lær at stave til dit eget navn: Julemand.

Jeg kanse at du ikke kan stave, ved at læse din overskrift: Hvor du skriver: "Hvis dit ansigt". Det hedder "Vis dit ansigt".

Én ting er at du ikke kan stave, men du og alle andre, kan gøre noget ved det: Brug jeres tekstbehandling, DEN kan.

Hilsen AJ

dabj

Gro op og bliv lidt klogere. Nu har vi talt om det i månedsvis. Dit indlæg gør det jo ikke en Sk.. bedre VEL?

ting27

I lyset af hvad du har sagt i andre tråde: Bvadr.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Her svarer jeg dig så:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arne! Min bedste ven! (undskyld at jeg ikke har svaret noget før) Du er en bæ Arne!

Hvorfor?

1. Du hedder Arne - kandu høre hvordan det lyder?

2. Det er åbenbart ikke gået op for dig, at en 14-årig kan komme til at stave forkert af ren og skær harme over den frækhed, der er begået.

3. Fordi du igen vil slås verbalt med mig! - Så vidt jeg husker, gav jeg dig en undskyldning som du accepterede, og omvendt.

4. Fordi næsten ingen kan lide dig herinde (meget lig mig selv)

5. Fordi jeg har lyst til at kalde dig en bæ.

Det var det. Tror jeg nok.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

og igen skrev jeg mere:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå Arnebasse, jeg glemte at sige noget:

Jeg glemte at sige undskyld fordi jeg lavede den stavefejl, så du kom til at fedte dine vamle bukser med tyndt bæ. Jeg kan forestille mig, og jeg beklager igen min stavefejl, hvordan du blev helt chokeret ved synet at min fejl - og dermed overbelastede din ynkelige ringmuskel, som ikke kunne klare det ekstra tryk fra fordøjet dåsemad.

Det gør mig så ondt, så ondt. For resten: arne, sidder du i virkeligheden ikke bare i en snavset kælder i din mors hus, mens pizza bakker og tomme dåser hober sig op? Skulle du måske ikke snart holde op med at nasse på hende, og gå udenfor? Og måske få noget frisk luft? Det ville være godt for dig. Du ved hvordan det er i overgangsalderen, lidt mere luft og lidt mindre pizza + diverse stillesiddende aktiviteter.

Måske ville den friske luft fjerne din lugt? Kan tænkes.

Og dog ikke, skidtet der sidder i flager på din krop, kan desværre kun fjernes med en spatel.

Så mens jeg uddanner mig til noget der langt overgår kælderbeboelse, kan du jo følge mit råd, eller forsætte med at sidde og lugte.

Og god Jul til dig!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mere:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og! Hvis du nu går udenfor, kunne det jo være at jeg kunne slippe for dine sure opstød herinde.

Jeg burde nok også gå lidt udenfor - folk er vel også ret trætte af ham Judleman, der ikke kan sige noget fornuftigt. Det vil jeg så gøre!

For modsat dig, er der intet størknet bæ i mine bukser. (ikke engang bremsespor).

Og igen: God Jul! (Selvom du jo ikke får nogen gaver.....)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jeg skrev endda endnu mere:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Citat:

Citat
Take You together Eme!

Bare en lille straf igen, arnebasse: Du fik nok ikke 11 i dine engelskstile? Det gør jeg. Og jeg kan informere dig om, at det hedder "take yourself together". Spade.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nogle steder har jeg modificeret hvad jeg har skrevet, men det får ikke betydningen af det til at falme. Hvad du har skrevet, har jeg ikke pillet ved, det står som det står i tråden.

Og nu kommer spørgsmålet så, Arnemand.

Lader du bare mig svine dig til? Er du for svag til at svare verbalt igen?

Kom nu kældermand........selv om du er inkompetent, kan du vel i det mindste svare igen med, at jeg staver dårligt.....ikke?

PS: at mit navn staves Judleman, skyldes: at jeg valgte at hedder Judleman, så ved du det. Hvis nu du bare synes det er sjovt at håne mig, ved at henvise til ligheden mellem "judleman" og "julemand", så er det søreme et elendigt udfald af endnu mere elendig humor. For selv om din grisehjerne ikke kan udtænke meget, kan du vel sørge for, at have en rimelig humor, right? Spade, Mr. kældermand.

Venlige Hilsener fra Judleman

Forbehold for stavefejl og andre småting du tit hænger dig ved, arne.

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 23-11-04 17:52

Kan I så opfører Jer anstændigt og tale ordentligt til hinanden!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-11-04 17:55

Undskyld jeg blander mig, nu det er til Arne. Jeg har kun 1 at sige

(Y) Judleman

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-11-04 18:00

(Y) hva er det?? Et hjerte. eller et par gode nøder.???

o0(. )( .)0o. Hehehehe... Tjaa øjne eller bryster må være dig et svar skyldigt...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 18:02

[hør] Dét er min !

Judleman : Nu vanker der snart båængør tæ daj

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-11-04 18:09

og det Y skulle være et thumps UP LOL

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 19:26

Tak for de opmuntrende bemærkninger! :P

Vis nu dit grimme fjæs, arne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 19:59

hahaha holder ingen inde med skydningen nogen sinde ????????? tsk tsk tsk

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 20:12

nej da, vi har stadigvæk skarpladte mundtøjer

:P

Kommentar
Fra : binky

Dato : 23-11-04 21:32

judleman
Det er vist det forkerte forum, du har valgt at være sej i. Hvorfor går du ikke på gaden, og finder nogen jævnaldrene at lege med. Dine indlæg er kedelige og dumme. Kom igen, når du er blevet voksen og har noget interessant at bidrage med.
binky

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 22:12

Hvorfor kan du ikke bare selv gå ned på gaden, og følge den gade, og alle andre gader, for så til sidst at krydse grænsen til Tyskland. Der vil du få det bedre. Så vidt jeg ved, trives de nationalistiske partier dernede.

Pøj pøj.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 22:15

Jeg undskylder min meget grove tone. Jeg kan bare ikke udstå DF og alle de andre højreorienterede pariter.

Jeg tager mine ord i mig igen.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 23-11-04 22:48

Binky du har helt ret... Synes nu også dette er ved at blive for meget...
Helt ærligt!

Judleman - husk lige at det er voksne mennesker du taler til

Thomas

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 23-11-04 23:28

Du er 2tal iorden judleman.
Det er længe siden, jeg har moret mig så meget... HI 5 for din humor.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 00:08

Hallo rytmehans
hvis du kalder det humor, så er du da dæleme nem at få i godt humør.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 01:04

Vores kære lille judlemand kan godt pakke sit babyævl ind. Ikke fordi jeg gider bruge mere tid på det fjols, men du laver en kæmpebrøler, judlemand, for dit sprogbrug er der ikke nogen 14-årige med selv nok så gode karakterer, der mestrer. Selv al det shit du skriver kræver mange års erfaring. Jeg har gennemskuet dig, det håber jeg også de andre gør.
mvh
binky

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 24-11-04 11:31

rytmehans -> hvad er det egentlig du prøver at sige?? Du har været her i 7 døgn, men allerede kommenteret 3 (sikkert flere) spørgsmål i kategorien "smalltalk" - her roser du judleman, er der noget du gerne vil fortælle?? - for jeg finder det højst mærkværdigt (medmindre du er 10 år gammel )
citat:

"Fra : rytmehans

Hej
Jeg kom ved en tilfældighed forbi denne tråd.
Jeg takker for et godt grin, og så er det tilmed helt gratis.
Det er hvad jeg vil kalde god værkstedshumor.
Tak til judleman.
http://www.kandu.dk/dk/spg/54220

Sætter en flad 5'er på judlemanden.
Han er en humoristisk fætter - tak Judlemand for din måde at være på.
Roder lidt mæ æ' rytmeboks.
http://www.kandu.dk/dk/spg/54484

Du er 2tal iorden judleman.
Det er længe siden, jeg har moret mig så meget... HI 5 for din humor.
http://www.kandu.dk/dk/spg/54472"

Jeg ved heller ikke hvad der er galt med din humor - men noget må der være galt...!!!

Thomas

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 14:20

rytmehans, lad være med at rose min humor ud over hele sitet. Overfor de andre brugere, virker det lumsk. Eller gustent, eller skummelt - hvad du nu vil kalde det. Og du smadrer din cyberidentitet herinde. (præcis som min kære broder marsben gjorde det). Desuden er der ikke nogen humor i denne tråd.

Binky. Det er sgu' lidt svært at overbevise dig............jeg prøver igen:

Jeg er fjorten år.

Giv mig nogle ideer til hvordan jeg kan overbevise dig. For det irriterer mig grusomt, at folk ikke tror mig, når det kommer til min alder.

Sandt er det, at jeg skriver som var jeg voksen - men dog, min alder er og bliver fjorten.

Punkler ser ud til at tro mig. Og punkler - jo jeg skal da prøve at respektere jer voksne fra nu af.
- Og netop min flabethed og respektløshed der langt overgår arne.jacobsen, er jo et bevis på min lave alder?

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 24-11-04 21:08

Til Thomas Punkler !

Det er vel ikke antallet at dage her på kandu der afgør hvad man synes eller ej, for så må jeg jo huske og spørge dig næste gang om lov til at have en mening.
Eller du må fortælle mig hvor mange dage man skal ha været på kandu for at have humor.
Er du moderator på kandu ??
Min humor fejler bestemt ikke noget, det er længe siden jag har moret mig så meget som jeg har gjort over judlemanden

Til judlemanden !

Du forsætter din humoristiske stil til glæde for de mange og MIIIIIIIIIG

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 24-11-04 21:57

Til Thomas Punkler !

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

Så fortæl judlemanden om dine problemer så løser han dem, når han er igang som problemløser.

Rytmehans
Roder lidt videre mæ æ' rytmeboks.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 24-11-04 21:57

Ingen kommentar... LOL

Kommentar
Fra : K.Sylvester

Dato : 20-12-04 21:10

Og jeg morer mig over Rytmehans alias posedamen.
Mage til fjols findes næppe. Fin stil posedamen udviser. Mobber Trine og er dybt forarget over andres måde at gebærde sig på.
Fy for en skid. Tag nu og gør alvor af at bevæge dig ned af Voldgade til Kilden. Vandet har lige nu samme temteratur som din hjerne!!!

Med væmmelig hilsen K..Sylvester

Kommentar
Fra : K.Sylvester

Dato : 20-12-04 21:11

Indlagde en stavefejl du kan lege lidt med!!!