/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Reklamer
Fra : nanahund
Vist : 891 gange
100 point
Dato : 23-11-04 08:43

Hvad gør man når når ens reklamer kun kommer når buddet gider ? Jeg har ringet til firmaet som står for det, og udfyldt sedler i flere forretninger. Dette gælder ikke kun reklamerne, men også ugeavisen som jo tit står ting i som vi helst skal se ( oplysninger fra kommunen ). Når jeg ringer får jeg svaret, vi skal se hvad vi kan gøre, og så sker der ikke mere. Jeg forstår godt dem som vælger postomdeling.
Mvh Karen.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-11-04 08:57

Hvis reklamer er der tale om? er det nogle du selv betaler for at få omdelt, eller er det reklamer som du ikke modtager fr aandre virksomheder?

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 23-11-04 09:00

Det er reklamer fra forretninger med deres tilbud.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-11-04 09:02

Tjah, hvis det selskab der står for distributionen ikke omdeler dem så er der jo ikke meget at gøre, du kan evt. henvende dig til forretningerne og gøre opmærksom på problemet, så er det jo op til dem at skifte distributør

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 09:04

Du skal kontakte firmaerne der står for uddelingen og hvis de tager så let på det - så kan du jo fortælle dem at der vil blive klaget til højere instanser. De SKAL sørge for at budene gør deres arbejde - ellers må de selv ud !!!!!!!

Accepteret svar
Fra : SubZero69

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-04 13:48

En rigtig god idé for også at slippe for alt papiret: Gå in på www.minreklame.dk

Her kan du selv bestemme hvilke reklamer du vil have. Så får du en mail med dem i. Mange butikker har deres katalog lagt ud, så man kan bladre i det ligesom man bladrer i et rigtigt blad. Du kan vidst også køre pristjek. Hvor finder jeg en liter mælk billigst f.eks.

//sub

Godkendelse af svar
Fra : nanahund

Dato : 24-11-04 00:36

Tak for svaret SubZero69.