/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
playstation 2
Fra : syllemus
Vist : 410 gange
200 point
Dato : 21-11-04 18:01

Jeg skal have købt en ny Playstation 2 som julegave og vil gerne have den så billigt som muligt.
Så den der kan oplyse mig hvor jeg kan få den billigeste model får 200 point.
Jeg har fundet silvermodellen til 1600 kr. i Computercity, men den må gerne være billigere.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-11-04 18:05
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-11-04 18:05

Det er fuldstændig uoverskueligt. De fåes ned til 1100.- men nogle har spil med osv osv osv. Svært at overskue priserne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 19:24

Det kan helt klart betale sig at købe det tilbud der har mest udstyr og spil med!! Spil er fandens dyre til spilkonsoller, så selv om man måske skal betale 400 kr for at få bare 2 ekstra spil, kan det godt betale sig! 2 gamepads bør der osse følge med, og helst osse et hukommelseskort til at gemme spil på!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-11-04 19:37

Hejsa

Elgiganten vil være billigst.

Her er en til 1299 Inkl. Terminator 3 DVD

http://shor.ter.dk/652339419

Og så har de prisgaranti

Skulle du inden for 30 dage fra købsdato alligevel finde samme vare billigere et andet sted, giver de dig prisdifferencen tilbage.

PLUS

Elgiganten tilbyder 30 dages fuld returret

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 210 point
Dato : 21-11-04 19:37

Min ekspert her i huset siger at den koster 1195 (ikke silver dog) nu hvor der er kommet en slimline udgave....
han siger også EB games...

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 24-11-04 00:27

Tak for svaret jomfruane.
Selv om Better_performance kom med det hurtigeste svar og til den samme pris på 1199, skal den dog købes over nettet.
Jeg fortrækker at tage til EBgames og købe den der.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-11-04 08:27

Kan vi ikke lige få et links som beviser at den omtalte playstation kan købes i EBgames for 1199

Mvh
Brian