/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kanduman's nedlægger - hvis dit elendige~
Fra : Judleman
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 20-11-04 16:18

Hvem du så end er, sig frem dit usle navn! Sig frem dit navn, og min ædle person vil udøve woodoo på det!

Ej, helt ærligt - hvem kunne ikke lide joken? (her kommer jeg så med en lille provokation) : Du er garanteret konservativ - øv hvor kedeligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 16:24
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 16:26

Du er sgu da ikke rigtig velforvaret

Spis din narhval

</http://www.whois.net/>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 16:38

Jeg aner ik' en gang, hva' dette spørgsmål hander om !

Hva er problemet ?

Jeg ka' gætte så langt >>----------------->> at 'nogen' har leget med et profilnavn, der pludselig var hvermandseje ?

Korrekt ?

Fortæl fortæl..

</???>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 16:47

Nå,så slap jeg for at skrive det.
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-04 17:10

Hej Jullemand

Det må jo næsten være en der synes det var så godt et navn, at vedkommende har hugget det for at have det for sig selv.

Hvis man altså kan det ved at ændre password

Men E-mailadressen kan man vist ikke ændre så vidt jeg ved, Så man kunne godt se det sjove i, at den nye Kanduman vandt brødristeren og den så blev sendt til dig

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-11-04 17:29

det er mig ^_^

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-04 18:10

He-he---joken var i top----men det er denne server sgu ikke.
Er det min PC eller er kandu igen enorm langsom??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-04 18:55

Ja fed joke
En eller anden har overtaget med nyt password
Vedkommende har også skiftet mail-adresse
Så kan den oprindelige vittige bruger ikke styre det mere

Og nu er denne joke så desværre ødelagt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 19:03

Judleman

Lær at stave til dit eget navn: Julemand.

Jeg kanse at du ikke kan stave, ved at læse din overskrift: Hvor du skriver: "Hvis dit ansigt". Det hedder "Vis dit ansigt".

Én ting er at du ikke kan stave, men du og alle andre, kan gøre noget ved det: Brug jeres tekstbehandling, DEN kan.

Hilsen AJ

dabj

Gro op og bliv lidt klogere. Nu har vi talt om det i månedsvis. Dit indlæg gør det jo ikke en Sk.. bedre VEL?

ting27

I lyset af hvad du har sagt i andre tråde: Bvadr.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-11-04 19:12

arne.jakobsen>
kanse = kan se

Har du problemer med dansk?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 19:19

arne ,i fin stil,som sædvanlig med en løftet pegefinger,om hvad andre skal gøre.
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-04 19:21

Vis jeg vil opdages på et universsitet, vil det nok være en god idé, om jlærte at stave lidt bedre.
Det gør ikke noget her på Kandu, at man "kanse" lidt stave/skrivefejl bare meningen er til at forstå.

dabj vil nok vokse op en dag og blive kedelig som andre, der ikke vil være barn længere................gør det ikke dabj - det er sjovere at kunne lege.

ting27 - det kan godt være at din mening er anderledes, men det er trods alt din.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 19:37

ting27

Hvis du ikke kanse det morsomme i at siden hedder kandu, og at nogle mennesker derfor spørger:

Kandu se, forstå o.s.v. eller om du Kanse??? Er det jo blot et bevis på at du er så verbalt ubemidlet at alle kanse det?

Hygge AJ.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-11-04 19:38

emesen> Som om alle mine meninger er særskildte fra andres?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-04 19:39

->emesen
Har ingen planer om at blive "kedelig" voksen
Nu er det jo også begrænset, HVOR mange måneder arne.jakobsen kan have talt om hastigheden her på kandu

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-11-04 19:40

arne.jakobsen> Du er en idiot. Ingen tvivl om det.
Du har ikke fattet hvorfor jeg skrev det, men nu skal du høre. Kig dog på din sætningen ffs!!!!1 Du sviner andre til, hader dem, og ønsker det værste for folk der laver stavefejl.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 20-11-04 19:43

arne.jakobsen

Fej for din egen dør først

Citat
Jeg kanse

og hvorfor skriver du dette?

Citat
Judleman

Lær at stave til dit eget navn: Julemand.

Du ved da ikke om han/hun har valgt at hedde Judleman, eller!!!!!!!!

Og mon ikke vi alle af og til, kommer til at taste forkert ? arne.jakobsen!!!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-04 19:44

har vi det ikke skægt.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-11-04 19:45

kandu, vi kan sige tis uden at grine!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 19:45

Molo

Som sædvanligt morsom, men ikke en skid klogere!

Keldd

Kandu ikke noget selv? Andet end at rende i røven på Molo?

Keld, kom for en gang skyld med dine egne meninger! Det er efterhånden længe siden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-04 19:48

Death of a Kanduman! Hvor sørgeligt!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-04 19:48

Hej Melander............er det mon tid til, at finde kakaofuglen frem.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-11-04 19:56

emesen>>
tjaa, ihvertfald sjovere end det her...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 20:06

arne:
Du har da fået min mening om dig,indtil flere gange,men jeg kan da godt føje til,
at du med afstand er det mest håbløse skvat jeg nogensinde har oplevet,dine løftede pegefingre mod
andre brugere er da totalt til grin,al den stund du opfører dig som,og er en idiot,og så kan du jo se om der er
nogen stavefejl her.
Keldd, som bruger de smiley's det passer mig.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 20:23

Dette er jo en helt fin lørdags aften på kandu,en kværulerende arne.jakobsen,skåll du halvgamle,ikke begynd skrive noe pænt,da får jeg jo sjokk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 20:33

Keld

Du er stadig et stort skvat, der ikke har en mening eller holdning til noget. Det har du bevist ved din manglende stillingtagen i krigen imellem mig og svampearne (som nu er identificeret som KS). I samme periode har også Molo blomstret ved sit fravær. Han er meget morsom, engang imellem. Men når det drejer sig om at tage stilling, er han pludseligt ikke tilstede. Sørgeligt men sandt. Og her taler jeg ikke om jeres faglige kvalifikationer, der er uomtvistelige.
Hvis Creamy efter dette, stadig er Molo's Cyberkæreste??????

Hun KAN og tør. Molo hverken KAN eller tør.

Og det gør du heller ikke lille Keld.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 20:48

Hej holniels

Jeg vil da hellere skrive noget pænt om dig. Keld og jeg var engang venner, lige til jeg kaldte ham en liderlig lille hanhund. Det gjorde jeg, fordi han blev ved med at efterstræbe en kvindelig Kandu'er. Hun havde fortalt såvel ham som alle andre at hun var lykkeligt gift. Keld blev ved, og kom med gode råd til hvordan han og hun kunne mødes, (Og han skulle nok betale regningen). Samt gav gode råd til hvordan hun kunne snyde sin ægtemand.

Skål holniels.

P.S.: Tråden som jeg omtaler kan findes frem.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 21:00

Bare rolig arne.jakobsen,jeg så den tråd,det Keldd skrev er jo en venskabelig drilling og joking,ment i en god mening,men du jeg åbner meg bare en halvliter til nu,

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 21:17

arne:
Jamen arne,der er en hel del du ikke ved,ha ha ha ,og det får du heller aldrig at vide.
Og hør jeg synes det var ustyrligt morsomt,da du sagde jeg opfordrede til ægteskabsbrud ha ha ha ha .
De 2 hjerneceller du har tilbage er kollideret igen i aften,for meget billigt sprut antager jeg.
Find så den tråd frem og vis den her,det kunne jo være der var nogen nye brugere du kunne
profilere din høje moral for.Ha ha ha ha din totalt håbløse nar.
Hilsen
Keldd
Få så lige ind i din syge hjerne, vi har aldrig været venner.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 21:21

Nåh ja holniels - Hvis det kun var noget venskabeligt drilleri og en spøg, hvorfor blev han så så forbandet, at han og jeg siden ikke har kunnet tale med hinanden? Nej holniels, jeg ramte ham.

Jeg drikker kaffe med en lille hjemmelavet dram til. Skål du gamle. Vil du ha' opskriften? Du ka' jo selv lave spritten?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 21:23

Ja vi er mange der ikke gider skændes herinde arne!!!...og så kalder du os holdningsløse..hvor herre bevares..Vi har én fælles holdning: og det er at du er rent til grin!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 21:28

arne:
Kom nu med den tråd,så vi alle kan se hvor bundumoralsk jeg er.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 21:45

arne:
Kom nu med den tråd,verdenspressen venter.
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 21:51

ja jeg vil da gerne se den..lyder virklig som noget saftigt guf!!

Du ælsker jo sådan noget arne..du dydens mand *FASAG*

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-11-04 22:02

Så er det store spørgsmål.. Hvem er ved at skide i bukserne nu..? Keldd eller arne.jakobsen.. :p

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 22:05

arne:
Kom nu med den tråd,så jeg rigtig kan blive nedgjort,jeg kan dårlig vente ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 22:05

uden tvivl ingen af dem..den ene fordi det hele var en spøg...og den anden fordi han stadig ikke fatter en meter

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 22:12

Arne din kryster...leder du eller har du fået kolde fødder?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 22:17

Faen,kiggede på det tips "Hvordan har du det",er jo noe nær perfekt jeg,ku i andre ikke tænke jer at prøve en gang??,

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-04 22:18

Du der sporeplantebeskuer - hvor meget brok og ævl skal der til, for at tilfredstille dit ugentlige behov. Kandu bedst li' ubrugelige meningsmodsigelser eller har du det bedre med savlende ukvemsord.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 22:18

Til alle der venter spændt:
Desværre kan jeg ikke finde den tråd, så havde jeg lagt den ud.
Men når jeg møder den stakkel jeg ville begå ægteskabsbrud med ha ha ha ha ha,
kan hun måske finde den frem .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 22:20

holniels..jeg har prøvet den ..ok..det er 2 uger siden og jeg er jo også bare i topform

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 22:21

Keldd., tror nu ikke du skal kalde hende en stakkel *LOL*...det er vist kun arne der har ondt af hende...og det er nok fordi det ikke var ham selv der kom til *LOL*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 22:25

Ja mango,det styrker både her og der,men i andre lad os få noen resultater??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 22:26

Mango:
Hun ved sgu godt hun ikke er en stakkel,og det ved jeg også.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 22:32

Fra : arne.jakobsen Dato : 20-11-04 20:33 ...

Det ku' jo også være ham molokylen, hverken VIL eller gider

...spilde sin tid på at diskutere med båtnakker og fredsforstyrrere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 22:32

mango

Hvis du selv går ind og laver en generel søgning på Keldd og dova, finder du 14 tråde.

Som alle burde vide, er der i de seneste måneder slettet adskillige tråde. Alene fordi denne MULTI-psycopat var med i dem. Den tråd jeg omtaler, er åbenbart én af dem, for nu er den der ikke længere. Jeg kan jo så håbe på at Creamy også har en kopi af den tråd. Skulle ikke undre mig om hun havde. Der var mange Kandu'er med i tråden, og de vil også kunne huske det.

Men at du nu i den grad, mango, falder mig i ryggen, skuffer mig dybt. I en anden tråd omtalte du mig som en næsten faderlig figur. Og du mente det. Men som de fleste andre herinde, har du det med at skifte mening, ligeså tit som jeg skifter sokker. (GUD give at den tråd ikke osse er blevet slettet?)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 22:33

jeps niels..men du vil vel ikke have at vi skal lægge alle skemaerne herind ?*GG*

Nej Keldd, det ved både du og jeg og ikke mindst dova..hun er sgu en skøn quinde, med hjertet det rette sted.

Hør emmedreng..sporer jeg en smule vrede?..det er da nye toner fra din mund!!..er det smøgerne..eller er du også blevet ramt at arnejakobsensyndromet?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 22:39

ja arne og du ved også godt selv hvorfor, det har jeg fortalt dig...jeg holder af mennesker som er loyale..og folk der ikke er det..ja, dem kan jeg så ikek bruge til noget...
Du kan være en flink fyr, det har jeg set..og andre har sagt det samme..jeg tror det er på tide at du kikker lidt indad..det kunne jo godt være at det var dig der gjorde et eller andet som ikke var så smart..siden folk falder som fluer..ikke af beundring, men af afsky for din optræden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 22:39

mango - din dumme kælling. Hvorfor kalder du pludseligt mig for en DYDENS MAND???? Det har jeg aldrig gjort mig fortjent til. Pas nu på at dine underlige antipartier, ikke giver sig udslag i noget totalt vrøvl???
Som f.eks. at jeg kaldte dig for en dum kælling. Det er du jo ikke; Vel Suz. Knuzz.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 22:46

hmm nææh jeg betragter ikke mig selv som værende en dum kælling *GG* jeg kan også være træls indimellem..men for det meste er jeg vist ret omgængelig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 22:53

emesen

Du Over Kandu Gud. Hvor tit skal du ha' at vide at Svampe ikke er sporeplanter?

Og hvad mener du med:

Citat
ubrugelige meningsmodsigelser eller har du det bedre med savlende ukvemsord.

Jeg har da ikke ubrugeligt modsagt mig selv eller er kommet med savlende ukvemsord.

Take You together Eme!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 22:58

Arne:
Kunne du ikke finde tråden din nar,du lagde jo ud med at sige du kunne.
Men nu skal jeg give dig et godt råd,og så håber jeg du retter dig efter det.
Hvis du spørger pænt, kan dova nok finde den frem,lad os nu få lidt sjov i gaden.
Jeg havde sådan håbet du havde gjort dig selv til grin (mere end du plejer)
i aften.Det kunne jo være rart hvis jeg kunne lukke kæften på dig ihvertfald for en tid.
Store forhåbninger om det vil jeg nu ikke gøre mig,da din livsstil er at brokke dig
Men find nu den tråd frem din latterlige klovn,så jeg kan få mig et godt grin igen.
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 23:15

arne hvad er det så man kalder de svampe?

Du bruger dælme da ukvemsord så det basker..jeg ved godt at du mener at du er i din fulde ret til at kalde mig "dummekælling" i den tro at jeg ved at du ikke mener det..og dog!!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-11-04 23:22

holniels> Tror du selv på den?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 23:30

ting27..jeg ved ikke om niels har været ærlig..men den test er ret god..og seriøs..ham der har udarbejdet den er temmelig dygtig.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 23:39

På hvadfor en af dem ting27?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 23:39

Keld

Læs tråden. Jeg har svaret dig Dato : 20-11-04 22:32.

mango

I samme sætning som jeg kaldte dig "Dumme kælling" trak jeg det også tilbage igen. Hvad F..... er der galt med dig? Kandu ikke læse? Eller forstå?

Keld

Se lige her

Citat
Fra : holniels Dato : 20-11-04 21:00

Bare rolig arne.jakobsen,jeg så den tråd,det Keldd skrev er jo en venskabelig drilling og joking,ment i en god mening,men du jeg åbner meg bare en halvliter til nu,

Du tror da ikke at vor norske ven er den eneste, der husker den historie????

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 23:42

joda mango,var en enkelt som volder meg litt problemer,den der hedder E,havnede i det gule der,men men,jeg er fornøyd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 23:48

arne.jakobsen,der er ingen historie der,jeg siger likedan til daglig her,får samme tilbud tilbake,er vanlig hyggelig småsnakk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 23:50

mango

Hvilke svampe?

Citat
mango - din dumme kælling. Hvorfor kalder du pludseligt mig for en DYDENS MAND???? Det har jeg aldrig gjort mig fortjent til. Pas nu på at dine underlige antipartier, ikke giver sig udslag i noget totalt vrøvl???
Som f.eks. at jeg kaldte dig for en dum kælling. Det er du jo ikke; Vel Suz. Knuzz.

Du lægger øjeblikkeligt mærke til "Dumme kælling", men glemmer totalt at du har kaldt mig en "Dydens mand". Og du svarer ikke på mit spørgsmål, bruger istedet flere kommentarer på "Dumme kælling". Hvis du kan kalde mig en "Dydens mand", kanjeg vel også kalde dig en "Dum kælling"???? Jeg er lige så lidt en dydens mand, som du er en dum kælling.

Hvad drikker du i aften???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 23:51

arne:
Og hvad så,kør den i lysavisen på Rådhuspladsen.
Hvis du kunne opfatte det ligesom holniels,ville meget være vundet.
Men jeg forstår du ikke har ret megen sans for humor,så det eneste jeg
vil sige her til sidst er GOD BEDRING.
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 23:53

jo arne jeg læser og mener også at jeg forstå...men du må være alternativt begavet..siden du ikke kan se hvad jeg skriver..arne..hvor meget rødvin eller brændevin eller urtevin eller hvad du vil kalde det..har du indtaget..det KAN sløre din iagttagelse en del.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 23:57

Keld - Din lille åndspygmæ. Du er en skide dygtig Kandu'er til det du nu engang kan. Og Hurra for det. Men derudover er du blot en lille liderlig hanhund. Hygge - hygge - Vov.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-04 23:57

www.kandu.dk/dk/spg/49728

Der kan læses hvilken GROV FORBRYDELSE Keldd har gjort sig skyldig i

Arne du er helt til grin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-04 00:00

mango

Så svar på mine spørgsmål, som KUN er på dine anklager!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 00:08

Heeej dova,hvad skal vi lave i morgen,
Det er snart længe siden,........du ved nok.
Kys Kys Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 00:14

Jam, Keldd
Det vil jeg da ikke skrive her, hvor en masse kan læse det og måske få nogen forkerte grimme tanker.

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 00:15

det gør jeg jo også..åndspygmæ..vi taler bare ikke samme sprog

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-04 00:16

dova

Ja, det er jeg HVIS det var den tråd. Men det er det jo ikke. Den jeg taler om, var den hvor Keld ville betale et Weekend-ophold for dig og ham på en Kro/Hotel, og hvor han gav dig gode råd til hvad du skulle sige til din mand for at få fri til Weekenden. Husker du det? Andre gør garanteret. Også selvom tråden er slettet idag. Sådan noget KAN du squ da ikke glemme dova.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 00:21

holniels> Jeg kan slet ikke udfylde sådan en test.. Så godt kender jeg ikke mig selv ^_^

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-04 00:23

mango

Du svarer ikke på ét eneste af mine spørgsmål.

Og det at du kalder mig Åndspygmæ??? Det ord har du lige lært af mig. Hvad drikker du i aften? Eller rettere: Hvor meget? Jeg ved at du elsker et godt glas. Men lige nu opfører du dig mere alkoholiskt end jeg. Og det er squ slemt!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 00:26

Glad for at du kan "se" at jeg ikke er ved mine fulde 5...

jamen hvad er det for spørgsmål du gerne vil have svar på?...som jeg ikke har svaret på?-
Jeg mener at have svaret dig!

ting27..prøv aligevel

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-11-04 00:28

så er lørdags underholdningen hjemme, synd jeg skal i seng

Arne.Jakobsen, det er lige netop den tråd Dova henviser til, hvor Keldd kommer med sin uskyldige opfordring om et kro-ophold HUSK at læse HELE tråden dooo

// Toupie

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 00:29

arne.jakobsen> Alkohol virker forskelligt fra person til person. Alle reagere ikke på samme måde som dig efter en kvart øl.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 00:30

Arne :
Dova har da ikke glemt noget,og det har jeg da heller ikke,
hvordan skulle jeg glemme den nat???Men arne mellem os to og læserne kan jeg fortælle dig,
at vi.......du ved nok,jeg vil altid tænke tilbage på det som noget ganske særligt.
Men sådan set er det af privat karakter og rager overhovedet ikke dig.hvad bilder du dig ind at bringe sådan noget på bane.
Skriv nu noget om ægteskabsbrud,jeg kan så godt lide at grine,din håbløse store kraftidiot.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-11-04 00:31

Klart du ka det ting27,der er jo noen runde felter,du plaserer bare et punktum,eller en prikk i det som du bedst kan lide,enkelt og greit,det smarte er jo at det blir lagt sammen automatisk,ingen tænking der,et stort pluss vet du,så bare gå igang du

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 00:34

holniels> ok.. Prøver så.. men vil lige høre hvordan det gik med jer andre... ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 00:37

ting27..det er da fuldstændig ligegyldigt hvordan det er gået os..du har det som du har det..hvorfor skal det væer anderledes..? hvem hjælper det?
Keldd..jeg kan sgu godt sætte mig ind i at det har været sjovt og pirrende *SF*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 00:38

Arne
Det er den tråd.
Det er den eneste gang noget sådant har været på tale, så dine forestillinger om andet, må være et udslag af din egen syge fantasi.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-11-04 00:39

Ok ting27,jeg var fornøyd med min,det med alkoholen er også rigtigt,jeg mærker forskel på om jeg drikker 4 halvliter eller seks innen jeg legger meg,med seks må jeg opp en gang ekstra og pisse,ha ha

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 00:42

dova *HØRT*..også i den grad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 00:43

Har Arne mon læst hele tråden?
Finder vi mon beviset på Arnes beskyldning mod Keldd?
Er Arne i gang med at cybernappe Creamy fra Molo?
Har Arne fundet en helt ny julegløgsvamp?

Følg med næste uge på Skumdu!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-11-04 00:47

Er lidt af en Manusforfatter i deg tedd,venter spændt på¨opfølgningen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 00:50

tedd:
Jeg kan ikke nægte noget der er sandt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 00:51

Hej Judleman

Jeg har lige kigget ind i denne tråd.

Hvor er det dejligt at jeg kan fjerne "fluebenet" med det samme.

Det kan du jo ikke gøre før du har lukket spørgsmålet. Hils marsaben.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 00:52

Hér arne.kakaosen, du ka' få en smasker : http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-04 00:52

Nej det er ej dova. Og jeg har ikke nogen syg fantasi. Og "noget sådant" er ikke på tale i den tråd; Derfor er det heller ikke den tråd! Påstanden om at JEG skulle ha' en syg fantasi, kommer du også lige til at forklare for den undrende befolkning!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 00:56

Den undrende befolkning !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-11-04 00:57

Citat
Heeej dova,hvad med en weekendtur til en lille kro??
Hilsen
Keldd.
dova
Altså hør nu,du skal da ikke fortælle ham det,sig du skal besøge din syge moster.
Jeg har nogle sjove idèer,om hvad vi kan foretage os.
Hilsen
Keldd.

Er det disse kommentarer du mener Arne.Jakobsen?????

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-11-04 01:01

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 21-11-04 00:16

dova

Den jeg taler om, var den hvor Keld ville betale et Weekend-ophold for dig og ham på en Kro/Hotel, og hvor han gav dig gode råd til hvad du skulle sige til din mand for at få fri til Weekenden.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 01:02

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
arne vil have en forklaring på han har en syg fantasi.
Så skrup da hen til en psykiater,Hvad i alverden skulle befolkningen undre sig for,
det er de da udmærket klar over.
Ha ha ha ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 01:15

Ja mine damer og herrer så er forestillingen forbi(for mit vedkommende)
Altid sjovt at optræde i spalterne her,men vil vælge et lidt bedre emne næste gang.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-04 01:27

Ja Toupie, lige præcis. Hit med tråd-nr. så vi kan læse selv.

Men læg lige mærke til hvor træt Keld pludseligt blev, da den kom på banen?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 01:29

sov godt Keldd

Jo Toupie, det er den tråd, men der er åbenbart noget sandt i den gamle historie med fjeren der blev til 5 høns

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 01:31

Arne den tråd har du jo fået af mig en gang: LÆS HELE TRÅDEN
www.kandu.dk/dk/spg/49728

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-11-04 01:32

Arne.Jakobsen jeg kan kun henvise til den tråd som Dova kom med her:
Citat
Fra : dova Dato : 20-11-04 23:57

www.kandu.dk/dk/spg/49728

Der kan læses hvilken GROV FORBRYDELSE Keldd har gjort sig skyldig i

og til min egen tråd: Fra : Toupie Dato : 21-11-04 00:28

HUSK det nu: Læs HELE tråden, inden du kommer med forkerte udtalelser

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 01:33

Du skal åbenbart have lidt hjælp
Rul ned til 20-09-04 21:13

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 10:54

Citat
Hør emmedreng..sporer jeg en smule vrede?..det er da nye toner fra din mund!!..er det smøgerne..eller er du også blevet ramt at arnejakobsensyndromet?

Måske en blanding af begge dele.
Men også lidt iriteret over, at en tråd hurtigt uden egentlig grund kan vende og næsten snerre af sig selv.
Oversættelses
Citat
Du der sporeplantebeskuer (nedgørende udtryk) - hvor meget brok og ævl skal der til, for at tilfredstille dit ugentlige behov (hvor meget er det nødvendigt for dig at modtage). Kandu bedst li' ubrugelige meningsmodsigelser (fra andre Kandubrugere) eller har du det bedre med savlende ukvemsord (fra andre Kandubrugere).

Arne for fa'en - lev dog livet lidt lettere ~hop op og spring ned på om folk udtrykker sig gramattisk eller sproglig korrekt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 11:15

Det er netop en af de 'uskrevne' netikke regler, at man ikke kommenterer/nedgør andre brugeres sproglige raptusser, tegnsætning eller andre gramatiske finurligheder, hvis ikke lige det virker totalt meningsforstyrrende.

Nu ikke lige af os 'gamle' kandu.dk brugere, men sikkert af mange nye, kan man ikke forvente at skriftlig dansk er favouritdiciplinen ..eller deres modersmål : Tyskere, Japanere, Iranere, Sudanesere, ja sågar Nordmænd ..og andre bogligt svage ..skal have lov at komme til orde, selvom det ikke foregår på formfuldendt dansk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 11:17

Se bare : netikke ....sludder og vrøvl : NETIKETTE ..for dælen da også

</MØGTASTATUR>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 11:23

Fra holniels testen:
ftp://hirsenet.dk/test.htm
Der er vist noget jeg må arbejde med.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-11-04 11:53

Kan kun tilslutte mig Emesens og Molos kloge ord, man skal ikke kommenterer/nedgør andre brugeres sproglige raptusser, tegnsætning eller andre gramatiske finurligheder, hvis ikke lige det virker totalt meningsforstyrrende.
Og man skal ikke stjæle profiler ved at ændre password

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 11:57

Den der holniels test : Hva' er det ? Jeg ka' ik' se no'en link ? ...er jeg dum ? Lad nu være bare at svare : JA

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 12:05

Jeg kan heller ikke finde den test - men det er flot diagram i farver...........ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 12:18

emesen -> Har du nu igen fusket med Photoshop ? Kom nu med det dersens link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 12:30

Fusket med Photoshop,hvem bruger dog så dyre programmer??
Er der mon nogen der bruger de dersens P to............no,I do'nt dare to think further.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 21-11-04 12:38

Molo-> Jeg tror nok, hvis du går ind på denne side
http://www.psykisksund.dk/?side=statisk&page=testdigselv
så kan du også få lavet sådan et flot diagram som emesen har
men det bliver måske ikke heeeelt magen til

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 13:01

HMMM... resultatet læst oppefra og ned i 1. test :

1.) ..ikke nævneværdige problemer.
2.) ..lettere problemer.
3.) ..af de 30% der har lettere problemer.
4.) ..af de 30% der har svære problemer.
5.) ..belastet af svære problemer.

Jeg får nok for lidt...!

..nu tør jeg slet ikke ta' den anden test

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 13:07

Den der test passer slet ikke... Resultater er helt forkerte end hvad de burde være!!!
Men nok meget sjov hvis man skal lave grin af sig selv. I skal ikke tage den seriøst.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 13:07

..og resultatet :

Jeg gider kun medtage topkarakterene (..i det hvide felt) :

livsmod, vredeskontrol, socialt udadvendt, realistisk, positiv, traumefri, arbejdstilfreds, seksuelt interreseret, god fysik og sundhed (= 15 den absolutte top scorer ; fuldt hus i i sundhed )

Bundskraberen ? Følelsesmæssigt udadvendt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 13:25
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 13:30

Nåe ja ting27 - der er lidt flere farver, men jeg gad ikke den store test så jeg tog den lille....................og er godt tilfreds med mit resultat.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 13:50

så forstår jeg bedre
http://newz.dk/forum/item/50939/#

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 14:06

Tror denne her test er mere relevant!
http://www.deltabravo.net/custody/rorschach.htm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 14:24

Tedd arsenik - smager det godt.
For testen mente jeg trængte til noget arsenik.
Det var ellers en mægtig god test.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 15:44

Til selvindtagelse eller uddeling, emesen? Dette er meget vigtigt!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 15:53

Testen mente at jeg skulle indtage noget arsenik.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 16:13

tedd> Tjoo.. skæg nok.. hehe

Diagnostic Overview:

Your responses indicate you're probably wearing leather undies right now, and maybe something that buzzes. That's really far ou-, err, I mean, that's bad, very bad. This kind of thing is starting to make you awkward and uncomfortable with normal, healthy human interaction. (Not that you give a damn, you pervert.) People who answer as you did worry constantly about Japanese steel imports.

Long-Term Prognosis:

There is no long-term hope for you. Life will never get any better for you. You're screwed. It looks like Hard Times ahead for you (notice the capital letters). Your unhappiness will have no lower limit; despair and mental anguish will be your constant companions. You might as well grab a gun and go on a shootin' spree. Oh, wait, that was someone else. Never mind.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 17:49
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 17:54

Vær lige lidt stille

Jeg ser motorsport fra Zulu

Altså...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 19:29

Du laver da bare et tæskehold ting27, og går ud til chatsidens bagmænd!

Emesen, jeg ville ikke indtage arsenik i større mængder, men i små mængder er det vist godt for blodomløbet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 05:24

tedd -> Prøv stryknin i stedet. Så får du også et hallucinogent sus samtidig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 14:34

5:24 Molo???? Hvad laver du oppe kl lort?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 15:01

MOLO står altid fandens tidligt op..ved ikke om han "kører" på et eller andet *GG*...er det stryknin MOLO?

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:19

Arne! Min bedste ven! (undskyld at jeg ikke har svaret noget før) Du er en bæ Arne!

Hvorfor?

1. Du hedder Arne - kandu høre hvordan det lyder?

2. Det er åbenbart ikke gået op for dig, at en 14-årig kan komme til at stave forkert af ren og skær harme over den frækhed, der er begået.

3. Forid jeg synes det.

4. Fordi du igen vil slås verbalt med mig! - Så vidt jeg ved, gav jeg dig en undksyldning som du accepterede, og omvendt.

5. Fordi jeg synes det.

6. Fordi næsten ingen kan lide dig herinde (meget lig mig selv)

7. Fordi jeg har lyst til at kalde dig en bæ. Årsag: jeg er nødt til at kalde NOGEN eller NOGET of en bæ, når INGEN viser deres grumme, grimme, lortefjæs.

Det var det. Tror jeg nok.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:20

hmm.......stavefejl igen.........kan næsten ikke lade være med at lave dem.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:29

øv bøv: "fordi" er stavet forkert, og der har sneget sig et lille "of" ind i min sætning.

nå Arnebasse, jeg glemte at sige noget:

Jeg glemte at sige undskyld fordi jeg lavede den stavefejl, så du kom til at fedte dine vamle bukser med tyndt bæ. Jeg kan forestille mig, og jeg beklager igen min stavefejl, hvordan du blev helt chokeret ved synet at min fejl - og dermed overbelastede din ynkelige ringmuskel, som ikke kunne klare det ekstra tryk fra fordøjet dåsemad.

Det gør mig så ondt, så ondt. For resten: arne, sidder du i virkeligheden ikke bare i en snavset kælder i din mors hus, mens pizza bakker og tomme dåser hober sig op? Skulle du måske ikke snart holde op med at nasse på hende, og gå udenfor? Og måske få noget frisk luft? Det ville være godt for dig. Du ved hvordan det er i overgangsalderen, lidt mere luft og lidt mindre pizza + diverse stillesiddende aktiviteter.

Måske ville den friske luft fjerne din lugt? Kan tænkes.

Og dog ikke, skidtet der sidder i flager på din krop, kan desværre kun fjernes med en spatel.

Så mens jeg uddaner mig til noget der langt overgår kælderbeboelse, kan du jo følge mit råd, eller forsætte med at sidde og lugte. (nogen tvivl om jeg bliver til noget: jeg har allerede scoret 13, 11, 11, 11, 11, 10, 10, 10 og 9, 9 ,9 ,9 - kun to gange har jeg fået under 9. Tag den arne, din bussemand.)

Og god Jul til dig!

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:33

øv bøv: "fordi" er stavet forkert, og der har sneget sig et lille "of" ind i min sætning.

nå Arnebasse, jeg glemte at sige noget:

Jeg glemte at sige undskyld fordi jeg lavede den stavefejl, så du kom til at fedte dine vamle bukser med tyndt bæ. Jeg kan forestille mig, og jeg beklager igen min stavefejl, hvordan du blev helt chokeret ved synet at min fejl - og dermed overbelastede din ynkelige ringmuskel, som ikke kunne klare det ekstra tryk fra fordøjet dåsemad.

Det gør mig så ondt, så ondt. For resten: arne, sidder du i virkeligheden ikke bare i en snavset kælder i din mors hus, mens pizza bakker og tomme dåser hober sig op? Skulle du måske ikke snart holde op med at nasse på hende, og gå udenfor? Og måske få noget frisk luft? Det ville være godt for dig. Du ved hvordan det er i overgangsalderen, lidt mere luft og lidt mindre pizza + diverse stillesiddende aktiviteter.

Måske ville den friske luft fjerne din lugt? Kan tænkes.

Og dog ikke, skidtet der sidder i flager på din krop, kan desværre kun fjernes med en spatel.

Så mens jeg uddanner mig til noget der langt overgår kælderbeboelse, kan du jo følge mit råd, eller forsætte med at sidde og lugte.

Og god Jul til dig! (men du får vel ingen gaver, så........)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:39

Og! Hvis du nu går udenfor, kunne det jo være at jeg kunne slippe for dine sure opstød herinde.

Jeg burde nok også gå lidt udenfor - folk er vel også ret trætte af ham Judleman, der ikke kan sige noget fornuftigt. Det vil jeg så gøre!

(for modsat dig, kan mine ben stadig bære min vægt. Jeg forslår, at du smider en 20-30 kilo før du prøver at gå selv: hvis du belaster dine ben for meget, ender det med et grimt benbrud.)

Og igen: God Jul! (Selvom du jo ikke får nogen gaver.....)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:45

Dog skal jeg lige tilføje: Min kommentar var dog med al respekt for dem der vejer for mget. Alt hvad jeg har skrevet skal bare ses som fornærmelser af Arnebassen, stakkels mand. Jeg mener selvfølgelig ikke at fede mennesker er mindre værd. Altså.

God Jul på den venlige måde til alle jer andre! (og dog - vi er jo i november!)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:45

Dog skal jeg lige tilføje: Min kommentar var dog med al respekt for dem der vejer for meget. Alt hvad jeg har skrevet skal bare ses som fornærmelser af Arnebassen, stakkels mand. Jeg mener selvfølgelig ikke at fede mennesker er mindre værd. Altså.

God Jul på den venlige måde til alle jer andre! (og dog - vi er jo i november!)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:46

Dog skal jeg lige tilføje: Min kommentar var dog med al respekt for dem der vejer for meget. Alt hvad jeg har skrevet skal bare ses som fornærmelser af Arnebassen, stakkels mand. Jeg mener selvfølgelig ikke at fede mennesker er mindre værd. Altså.

God Jul på den venlige måde til alle jer andre! (og dog - vi er jo i november!)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 15:46

pis. Jeg hader når jeg klikker to gange.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 16:03

God Jul til dig osse Judleman, men det gælder først fra 1. december!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 16:07

tedd & mango -> Jeg kom altså til at gå i seng kl. 18.20 ...og så er man sgu li'som frisk på dette ukristelige tidspunkt.

Det giver imidlertid den fordel, man uden indblanding kan gøre sig umage at svare en bruger dataljeret og på den måde score 'lette' point i tekniske spørgsmål om bl.a. HTML, Javascript, DOM og CSS

..når dette er gjort; så kan man jo altid derefter lægge en 'lort' i en smalltalktråd ..og tage en lille lur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 16:29

Øv bøv, Arne tør ikke vise sig igen. Eller også sover han på hans slidte, leverplettede sofa.

eller værre: Han læste mine kommentarer, og fik IGEN fedtet sine vamle bukser ind i varm bæ.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 17:28

Judleman = Spammer... YAK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:34

ting27 -> Hvis det er forbigået din opmærksomhed er det altså Judleman's tråd

..om Judleman vil Spamme en kandu.dk kategori, der en af de tråde Kandu Teamet (..til tider) følger med i, så må det da helt være for Judleman's egen regning !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 17:43

Ja, det er jo frivilligt om man vil fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 17:45

Fluebenet bentjuul?,har i fluer dernede på denne tid af året?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 18:00

holniels -> Har du aldrig hørt om Judlefluen ?

...øehhh Juleflue : http://www.netleksikon.dk/j/ju/jul.html ...under Andet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 18:04

Nej holniels, kun her på kandu har vi fluer og flueben. Det var såmænd bare en bemærkning i forlængelse af Molokyle's indlæg.

//bentjuul flue

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 18:10
Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 18:13

Ok bentjuul,så er jeg mer rolig,joda molokyle,har hørt om den men trodde den var uddøet,ha ha eller hva det hedder,ser i juler,glæder jer vel til nissen kommer med gaver??,jeg fortalte en gang mine børnebørn at nissen ikke eksisterte og fyfaen hvor min datter kjæftede på meg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 18:17

ting27 -> Der står da ik' no'et om julefluer

Citat
Mens julefrokosterne indtages i de små danske hjem, opleves Madeiras natur optimalt ...

Jep, så sandt som det er skrevet ! ...men Madeira er jo sgu da også noget man drikker !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 18:34

hov hov ting27......

Jeg kom til at trykke flere gange på knappen, eftersom mit adsl ikke er hurtigt nok.

jeg spam'er ikke. Jeg sviner. Jeg sviner til. Jeg sviner Arne til. Arne svin.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 18:37

Jeg har også prøvet at floode kandu, men uanset hvor mange gange jeg trykker kommer der kun een besked :(

Bliv endelig ved med at svine ham til!!!1

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 19:05

ok ok.

Og så en lille en til forvirringen:

Rodeo i knast, men ej han sprang til sunde - det gik jo som smurt.
Og dersom ingen fandt tukan i lummerfummel, kan vi jo regne med, at ingen var knüsti efter sidste runde.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 19:05

Lad nu "staklen" være, han kan vel ikke gøre for det!!!

Vi kan jo alle sammen komme til at drikke for meget og sige mere end vi skulle

-Overvejer at sætte en svær kode på min PC, som kun kan huskes uden indtagelse af rødvin, kan vel dele den med Arne?????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 19:12

Citat
Take You together Eme!

Bare en lille straf igen, arnebasse: Du fik nok ikke 11 i dine engelskstilen? Det gør jeg. Og jeg kan informere dig om, at det hedder "take yourself together". Spade.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 19:15

dog får jeg ikke meget i retstavning, som du nok kan læse dig til. ( 8 er ikke meget, og det er det jeg får.)

Men hvad gør det? Jeg har da lige fået 13 i analyse af bogen "Intet", skrevet af Janne Teller.

Tag den, kældermand.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 19:20

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 19:21

Hmm.....hvorfor skriver jeg til arne, når han ikke er her? Måske skulle jeg liiiiiiiiige henvise til tråden i tips?

Jeg det er forbudt, men nu har jeg brugt tid på at skrive det her.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:39

Ja Judleman,det var måske noe at spørge deg selv om

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 19:49

Men det er ellers flot Judleman...jeg fik 13 i en tolkning af et prosa-digt af Vita Andersen

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 19:51

lækkert. Jeg må indrømme, at det at flyve, kan opleves uden en flyvemaskine: du kan bare få dig et 13 tal!

Tillykke, mango (men ved mindre du ligesom mig, aldersmæssigt, er det vel mange år siden?) :p

Dog vil jeg sige, at tolkning af prosa digt, er en del mere respektfuldt end en sølle analyse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 20:05

Tolkning og analyse mig her og der

Regne binomialfordelinger ud i hovedet ! Så snakker vi...

http://www.formel.dk/matematik/binomialfordeling/binomialfordeling.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 20:12

stygt.........ganske enkelt..........stygt.........av for søren da.......

Dukker arne ikke snart op?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 20:22

Judleman-> Ville du dukke op nu??

Jeg ville ikke!

Hyg jer - Knus Ripley

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 20:36

2x13 i matematik her :p

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 20:57

Jeg fik altid 1010 i matematik

...men jeg har lykkeligt glemt det hele

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 21:10

jo Judlemand, det er 26 år siden *GG*

Ja jeg fløj også..jeg råbte og skrev så censor måtte hysse på mig..der forgik jo eksamener over det hele *GG*

Matematik...ufff der scorede jeg 7 og 8 *GG*

Arne er slet ikke hjemme tror jeg..jeg har ham stadig på min msn...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 21:16

molokyle> Tror du vi er de eneste 10 der forstår det?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 21:21

Sorry molokyle,brukte binær i slutten af halvfjerserne,husker ikke mer jo

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-11-04 22:58

Arne. Jacobsen
Off Topic
Du skylder mig en CD, ville helst ikke sige det her, men følte jeg var nødt til det nu hvor du har smidt mig af msn.
Regner med den kommer en af dagende. Og at dette drejer sig om en fejl.
Venligst Trine
Jeg er for lækker LækKer :D
Du behøver ikke skrive til mig her, det er ikke sikkert jeg vender tilbage til tråden. Er glemsom :)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-04 23:07

arne.jakobsen.
Det kan godt være du er god til at stave, men gramatikken, specielt kommasætningen er elendig.
Du sætter kommaer som man gjorde í tyverne, så de 80 år har du åbenbart passeret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 23:08

Jeg fik D i alt!!! eller var det 1101?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 23:12

Trinethk> Er du glad for dig selv =) lol

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 23:15

D.. er det ikke 7

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-11-04 23:32

ting27> det var bare for at være helt sikker på at Arne hviste /kunne huske hvem jetg hva :)
Det hed jeg nemlig på msn inden han smed mig af :S

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 23:45

Ikke i hex, ting27!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 23:46

Det da godt at ha selvtillid Trine

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 23:47

Trinethk> ha.. oki. Det minder mig om at jeg skal ha ændret mit navn på msn..

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-11-04 23:53

godnatter.. :o

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-11-04 23:57

A &#8800; B &#8800; C &#8800; 0

A + B = C
(A + B)(A - C) = C (A - C)
A² - AC + AB -BC = AC - C²
A² - AC + AB = AC - C² + BC
A (A – C + B) = C (A - C + B)
A = C ?????????????

Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-11-04 23:59

Ups
&#8800; : Forskellig fra.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 00:16

Hvis I vil have fat i arne.jakobsen, så skriv dog til ham i hans egen tråd, nååååh nej, den må ikke spammes.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-11-04 07:25

oooooooo^oooooooo
ooooooo/oo\ooooooo
oooooo/oooo\oooooo
ooooo/oooooo\ooooo
oooo/________\oooo
ooooooo|oo|ooooooo
ooooooo/oo\ooooooo
oooooo/oooo\oooooo
ooooooooooooooooo
Her kom jeg til,
og lad mig så lige sige.
Jeg giver jer ret!
så'en nærmest lands(øh)nordiskret

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-11-04 07:27

how der var en tastefejl,
det skulle ha' været.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 13:42

rodeo folkens! Det er det eneste, der duer nu om dage.

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 23-11-04 22:28

Hej
Jeg kom ved en tilfældighed forbi denne tråd.
Jeg takker for et godt grin, og så er det tilmed helt gratis.
Det er hvad jeg vil kalde god værkstedshumor.
Tak til judleman.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-11-04 23:23

rytmehans> :s

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-12-04 11:48

Arne > Du er ikke så velbefaren i tekstbehandling, vel?

Eftersom der både findes et ord der hedder "hvis" og et ord der hedder "vis", hvordan skulle din stavekontrol så kunne sige dig, hvilket valg der er det rigtige?

Hilsen Rosekamp (med forbehold for tegnsætningsfejl)