/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
God MP3 Afspiller ?
Fra : Mr.Marley
Vist : 216 gange
50 point
Dato : 19-11-04 15:27

Hey, jeg kunne godt tænke mig en god og ikke alt for dyr mp3 afspiller - den skal gerne kunne spille ihvertfald 10 timer i træk, og den skal være til at stole på - hvis i forstår, nogen der kan ridse op, hvad man skal se efter så? prisklasse ca 200-500 ikke mere - og det kan lyde lidt dumt at spørge om, men hvordan er det man lægger sangene ind på den? Er det via pc, cd eller `?

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 19-11-04 15:33

Der er et godt køb i netto i denne uge.
256 MB for kr 479. Du lægger ind via pceren.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 19-11-04 15:44

Vil give rytmehans ret... Har lige købt én derinde, dog til 499,-
De kan også købes i føtex og mertil i denne uge...
MVH
Thomas

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 19-11-04 15:45

mente selvfølgelig Merlin - til samme pris...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-11-04 16:02

Der er muligvis et godt tilbud på vej fra Aldi - men den kommer formodentligt til at koste væsentligt mere ( 1500-1800 kroner ), hvis den kommer til danmark.

Den er på tilbud i Tysk Aldi fra d. 24 november til 199 EUR. ( www.aldi.com ).

Den er pænt stor - men til gengæld har den HD på 20 GB og mulighed for, at gemme Flash ram (Digital kamera) på HD.
Et ret interessant produkt. - Hvor lang tid den kan spille på hver opladning er ikke angivet.

Jeg ved godt, at det umiddelbart ikke var det Mr.Marley eftersøgte.

God weekend
Ivan

Kommentar
Fra : eltigro

Dato : 19-11-04 18:40

TDC. En smart bette en der virker perfekt til 349. Har "kun" 128 mb. Dvs. plads til 30-50 sange.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 19-11-04 19:02

http://reviews.cnet.com/4521-6532_7-5021434-1.html?tag=subnav

USD kurs ca. 570, dvs du skal gange med 5,7 for at få det i danske kroner.
Cnet syntes jeg er troværdige, og gode mht. deres anmeldelser.

Kommentar
Fra : Mr.Marley

Dato : 19-11-04 19:07

Okey tak for svarene, vil helst købe den lokalt, hvis man kan sige det sådan - 30-50 sange er udmærket, tdc - i deres butik mener du? hva hedder modellen if you know

Kommentar
Fra : Mr.Marley

Dato : 19-11-04 19:16
Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 19-11-04 20:17

hey,

jeg synes ikke du skal gå efter bestemte mærker, for det er alligevel sjældent at der forekommer en mærkbar forskel (ihvertfald efter min mening), så jeg vil nærmere sige at du skal finde ud af om du vil have en med 256mb eller en med 60gb, og så købe en der ser rimelig god ud til pengene.....

men hvis du vil have nogen af de fine mærker, kan jeg da lige nævne iPod mini og Creative MuVo....... de skulle være ret fede......

yes sir

- REAKTOR14