/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
LimeWire
Fra : REAKTOR14
Vist : 558 gange
120 point
Dato : 17-11-04 23:30

er der nogen der kan fortælle mig hvor sikkert LimeWire download programmet er?????

jeg har ikke sådan lige lyst til at blive nakket af APG eller andre.......

så jeg vil gerne vide hvor sikkert det er??
hvor stor en risiko der er for at blive taget??
og om nogen af jer andre har haft problemer med det??

- REAKTOR14

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-11-04 07:45

Det er ulovligt, og APG holder øje med trafikken.

Det bedste råd er at lade være og så betale for den musik du vil have

Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 19-11-04 16:37

jaja, og det er vel kun mig der går uden om loven engang imellem.......

anyway, jeg vil bare gerne vide hvor stor risikoen er for at blive taget....... jeg ved at der er programmer der er sikkere end andre, så det er bare lige at finde dem........ der er selvfølgelig altid en risiko, og det er derfor jeg spørg herinde, så jeg kan høre andre downloaderes mening.......

min pointe er, at hvis du/i/vedkommende der læser dette har den samme holdning til mit spørgsmål som Better_Performance skal du/i/vedkommende ikke svare, for jeg er udemærket klar over lovgivning og det der APG noget........

Yes........

rock on DUDE !!!!!!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 120 point
Dato : 19-11-04 16:50

Jo mere du downloader og sharer, jo større er risikoen! Tror ikke der findes nogle specifikke tal! AGP er kun i stand til at tage stikprøver, men en stikprøve kunne jo ramme dig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-11-04 16:54

APG skulle der jo nok have stået

Godkendelse af svar
Fra : REAKTOR14

Dato : 19-11-04 20:02

okay,

så vi kan altså pt konkludere at man er nød til at leve med risikoen........

nå, tak for jeres svar.......

- REAKTOR14