/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Multisession.
Fra : anjyme
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 14-11-04 18:08

Jeg har problemer med at brænde multisession- DVD´r.
Jeg lægger skiven i drevet, tilfører fra PC´n, den aflæser som den skal, men når jeg skal brænde skriver den " at disken i drevet ikke tom, og evt, data vil blive slettet" hvis jeg klikker OK, skriver den "Drevet benyttes af et andet program" - og så kan jeg ikke komme videre.
Hvad er det jeg gør forkert ??? Jeg vil gerne kunne tilføre data, istedet for at brænde nye DVD´d hver gang som backup.
Håber nogen kan hjælpe.

Jeg har winXP, Combodrev,Nero express 6,0

Venlig hilsen
anjyme

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 15-11-04 09:37

Du skal først og fremmest gå ind i hardware profiler og tjekke, om den har et gul spørgsmåltegn. Under alle omstændigheder hvis jeg var vil jeg slette driver og brændeprogram, derefter indlæs første driveren med mindre xp har en, prøv derefter at brænde med xp brændeprog. Virker det kan du indlæs Nero
Venlig hilsen
Halloodk

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 15-11-04 11:05

Hej Halloodk
Der er intet gult spørgsmålstegn og jeg kan brænde alt muligt andet, på alle mulige måder... Har haft slettet Nero og geninstalleret.
Det er kun når jeg vil lave multisession, hvis jeg sletter DVD´n istedet og brænder påny, er der ingen problemer.
Det må være noget jeg gør forkert, når DVD´n ikke skal lukkes...
Hilsen anjyme

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 18-11-04 10:22

Hej Anjyme
Sådan nogle problemer er desværre charmen ved computer, nogle gange er det ikke til at finde ud af. Personligt har jeg tit brugt hotlines til firmaerne med held og også uden. Du mangler nok et flueben et eller andet sted, hvor du tror du ikke skal have flueben, det er den erfaring jeg har fået. Held og lykke.
Hilsen Halloodk