/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
manglende lyd i mic (152) point
Fra : xyzzygy
Vist : 413 gange
1 point
Dato : 14-11-04 17:32

kandu er desværere for skod til at sætte mit spørgsmål ind på listen igen efter at ha pumpet først 21 og så 30 point i det, så vi gør det sådan her. det drejer sig om denn:
http://www.kandu.dk/dk/spg/53701

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-11-04 17:46

og hvis det er mp3 i forvejen så køb en større harddisk

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-11-04 17:47

ups, sådan går det med kandu åbent 2 gange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 20:44

min datter har haft og får ind i mellem samme problem - prøv at bruge hjælp og support - ved ikke hvad der løste problemet men det var noget der som fik hendes problem sendt a h til

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 1 point
Dato : 14-11-04 20:57

lige et ps - hvis du bruger yahoo messenger er der en god indikator i deres audiohjælp - den rettede meget her - aner ikke hvorfor- men måske værd at prøve ????

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-11-04 21:35

er ikke helt med i dit første inlæg. og bruger msn messenger og skype.