/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
manglende lyd.
Fra : xyzzygy
Vist : 557 gange
151 point
Dato : 13-11-04 18:24

mit headset er pludselig holdt op med at virke ordentligt, på min computer bare, virker fint på den anden, men der kan jeg jo ikke bruge det. det drejer sig om mikrofonen, og når man vil kommunikere i CS eller skype, så kan folk næsten ikke høre noget. og hvis man åbner windows gamle lydoptager og (nu vil jeg ikke råbe) men puster hårdt i mikrofonen, kommer der kun et ganske lille udslag, og jeg kan simpelthen ikke få optagestyrken sat op.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 13-11-04 18:27

Har du været inde i advenceret, og stille på ballencen ? den kan nogle gang (af en eller anden grund) pludselig gå i bund, hvor den skal stå i midten.
Det har jeg iværtfald været ude for engang.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 13-11-04 18:31

den står i midten og man man kan ikke skrue på den, den er låst.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 19:04

Dit lydkort er måske ikke indstalleret

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 13-11-04 19:21

det er onboard og jeg har lige prøvet at geninstallere driveren, desuden virker alt det andet, men forresten kan det godt være at det var i forbindelse med at jeg afmontede bundkortet for at sætte det over i det nye kabinet at lysen forsvandt, det må lige kikkes efter

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 13-11-04 19:37

hmm, mic gnd (må betyde ground) var hoppet af, men der er vist kun lyd fra fronten det påvirker, og ikke hvis man plugger den ind i lydingangen bagpå. tror jeg må rode lidt mere.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-11-04 19:45

Hejsa

Du skriver

” den står i midten og man man kan ikke skrue på den, den er låst”
Du skal fører den til tops med musen-hold musen på kanppen med venstreklikket nede kan du fører den op.

Prøv også dette.

Åbn dit kontrolpanel-klik på lyde og lydenheder-vælg fanen stemme-klik på knappen test hardware-så følger du bare guiden som tester din lydhardware.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 20:00

Flyttet motherboard.
Sidder alle lyd/usb stik på motheroard som før eller er der byttet om.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 13-11-04 20:30

de skulle sidde som i anvisningen, men jeg tror ikke de er de skyldige, da de kun kobler frontpanelet til, det er noger software den er galt med. og brianis råd hjælper ikke :'(

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 14:47

På mit asus motherboard er der stik både for og bag og det skal indstilles ved hjælp af medfølgende software til Asus. der er flere mulighedder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-04 17:54

xyzzygy

Slet dit nye spørgsmål. Du kommer ikke øverst på seneste 25, fordi du forhøjer point, men kun i kategorien.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-11-04 18:00

ak, men lader det så, da mange kun ser på nyeste 25.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 20:47

Hvad siger din enhåndsh om enheder til lyd/video etc,nogle gule udråb??

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-11-04 21:32

der er ikke noger galt :S

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 13:41

lydinstillinger - prøv dig frem - flueben fra i aux - måske er det væk i mikrofon så skal det i der

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-12-04 14:24

jeg aner ikke hvad der var galt, men det hjalp at formatere, har i meget imod at jeg gemmer disse point til et senere spørgsmål`?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 16:55

Hejsa xyzzygy

Du kan ikke gemme disse point til et senere spørgsmål

Når du stiller et spørgsmål så er dine point fratrukket din konto,så du bliver nød til at give dine point til en der er kommet med en kommentar her så spørgsmålet kan blive lukket.

Forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-12-04 20:06

båååååååååååt (forkert) jeg kan lave et HJÆLP mig (1+151 point) spørgsmål. hvor jeg linker til denne tråd, så den med det rigtige svar får point, det er det bedste :P

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 20:13

Forstår ikke hvad du mener ?

Du har jo selv løst proplemet IKK

Brian

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 04-01-05 16:47

min mikrofon er lissom din hvad skal jeg gøre :´(

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 04-01-05 18:53

Fra : xyzzygy Dato : 28-12-04 14:24

jeg aner ikke hvad der var galt, men det hjalp at formatere, har i meget imod at jeg gemmer disse point til et senere spørgsmål`?

Accepteret svar
Fra : petura

Modtaget 151 point
Dato : 11-01-05 17:46

hej det var barer dejligt at kunne hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 11-01-05 18:13

Tak for svaret petura.