/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min pc booter ikke efter pci device list~
Fra : Gijo
Vist : 266 gange
40 point
Dato : 13-11-04 14:11

Havde problemet at min computer lige pludselig ikke kunne se min harddisk, derefter købte jeg et nyt kable, hvilket bevirkede at den igen fandt min harddisk, men stopper udmiddelbart efter pci device listning, hvor cursoren bare står og blinker

Hjælp

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-04 14:37

Det lyder mere som om din Disk er færdig. Jeg har selv prøvet det samme, det at du satte et nyt kabel i har rystet din disk så den kunne læses lidt igen. Du kan prøve at banke "let" oven på din harddisk og så genstarte, det hjalp mig lige til at jeg kunne lave backup af disken. Derefter valgte jeg at smide den ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-04 14:47

må holde med troldenesdhb - jeg røg også ned helt og holdent og måtte investere i en ny pc - surt !!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-04 14:49

troldenesdhb - hvad filen hjalp det at banke harddisken en på nøden så kærligt ???????????

Kommentar
Fra : Gijo

Dato : 16-11-04 19:05

Har underligt nok kunne reinstallerer xp, og den har kørt uporklageligt lige siden , tror det gamle ide cabel, slettede alle informationer på harddisken, tak for hjælpen, hvem skal jeg give mine sølle 40 points ? ? ?