/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Ny/Ekstra Business!
Fra : DubLiConsult
Vist : 1500 gange
20 point
Dato : 12-11-04 11:20

Er der nogen som kunne tænke sig en ekstra indtægt?
Er din egen business ikke indbringende nok eller arbejder du kun delvist på egen forretning, så er der en reel mulighed her for at fylde tomrummet her!

Jeg er ved at starte en webhandelsløsning på Internettet. Der er mulighed for at være med til at bygge dette op fra start og tjene en sjat penge ved at hjælpe mig!

Kender i en eller anden som er interesseret?

Så lad mig høre

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 12-11-04 11:35

Skal vi igennem et tjekskema med spørgsmål som:
"Kunne du tænke dig at tjene flere penge?"
"Vil du være din egen chef?"
og lignende før vi nærmer os en beskrivelse af konceptet?

Eller kan du allerede nu fortælle lidt om produkter, målgrupper og lign.?

Hvis det er det første behøver vi ikke tale sammen mere.
Hvis det er det andet er jeg altid interesseret i nye muligheder, og så melder spørgsmålet sig naturligvis straks: Skal der kapital til fra min side?

M.v.h.
Kim

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 11:52

http://www.jobindex.dk/annoncer/31993.shtml
Det må være et nystartet firma for de er ikke helt klar endnu.
http://www.dubliconsult.com.

Uden den store investering ingen fortjeneste.
Der er stadig byggeklodser i udvalgte områder til pyramiden.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-11-04 12:13

Jeg føler mere, at det er en ny udgave af et pyramidespil.
Se Tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/9590
med link til: http://www.explorefreedom.com/dubliconsult/

Det er en typisk måde, at starte disse "mærkelige" firmaer.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 12:26

Yes - typisk pyramide.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-11-04 12:31

Det er også en meget sigende hjemmeside:
http://www.dubliconsult.com

Det fortæller virkeligt hvad det går ud på!!!

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-11-04 13:28

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

Beklageligvis er der hele tiden sådan nogle der dukker op igen og igen.

På den anden side kan man ikke fortænke dublodims'en i at annoncere her. Det er kvit og frit, er der en torsk der går i nettet, er det kroner på bogen.

Det var rart hvis disse annoncetyper ganske enkelt blev elimineret ligeså hurtigt de blev oprettet. Ved samme lejlighed kunne man fikse de kandu-brugere der anvender et totalt uacceptabelt sprogbrug, ønsker andre kandubrugere en frygtelig død og den slags "smarte" ytringer!

Vi venter med længsel ved PC'en, kandu!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-11-04 13:30

Iøvrigt fortjener dit tip *****, eme! (hvilket jeg gav det!)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 14:21

Jammen 3773 det var jo ikke for point, men tak alligevel.........jeg kan ikke dy mig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-11-04 14:27

Ved det eme, ved det!

Hva' så do' dublo, har du ingen kommentarer?

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 12-11-04 14:36

Jeg er meget enig med 3773 og emesen, men der eksisterer faktisk hjemmesider om produktet.

Produktet er så vidt jeg kan se, hjemmesider med butiksfunktioner.

Jeg søgte på "Henrik Siemsen"

http://www.dubli.com/
http://www.3-i-1.com/index.html
http://www.wwcrew.com

Det kan være "scam", det kan være "pyramide", og det kan være overdrevet (som de danske annoncehajer) eller måske er det ok, men man kan jo hygge sig med at søge videre på nettet, hvis man synes, det er sjovt.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 12-11-04 17:12

Man kan altså få en webshop på et nyt internet handels torv som alle og enhver ganske gratis kan besøge og handle på.
Det lyder jo da meget godt, en webbutik til en fornuftig pris, med en eller anden form for fælles markedsføring kan man vel sige.
Men er der nogen derude på nettet der kan finde et link til det handelstorv?
Jeg har ikke set skyggen af det endnu.

Kim

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 17:23

Tilsyneladende er det marked her: http://www.dubli.com/
Der er også varer til salg.
Men ellers bevæger det sig i det uvisse.
Det minder lidt om de telefonkontakthæfter vi får ind ad døren.
En typisk annonce koster 49€ om året.
Det er nok meningen at vi skal købe os ind for sælge annoncer

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 12-11-04 17:35

Nu kommer det - tadaa! (stavede forkert før - med p i stedet for b)

http://www.dublishop.com/

- og man kan købe mælk, kaffe og rugbrød fra Spar Kvik i Nivå - måske skyldes det at Henrik Siemsen (måske den samme) er økonomidirektør i Spar Helsingør ...

http://www.helsingoer.nu/m-Kontaktpersonliste.asp?FirmaID=5685&URLB=0

Er det bare mig, eller har der været noget i nyhederne om et lille supermarked i Nordsjælland, som solgte via nettet - er det mon Spar Nivå?

- der er også mange andre små butikker, minder lidt om ebay, men måske konceptet lidt anderledes, fordi man tilsyneladende styrer betalingen over portalen? Hvis det er muligt, er der nok mange, der vil have brug for det. Så vidt jeg ved, skal man selv ordne betalingen på andre handelsportaler. Men er det lovligt/muligt? Hvad med returvarer? - Måske skulle jeg prøve at købe noget, bare for sjov ...

Kig også lige på denne her, kan især godt lide det med offshore-bank og investeringsmuligheder fra samme ...

http://www.team-kwan.com/index.php

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 12-11-04 17:59

En lille hyggelig insider-snak (skulle nok ikke have været offentlig ...) http://www.newsgate.dk/dk/dk.erhverv.direkte-salg/msg01777.html - lyder som MLM, synes jeg.

Her er en anden tråd på kandu (om det med betalingen) http://www.kandu.dk/dk/news/409755/groupid/10104

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 18:36

Tja - der findes meget luskeri.

Kommentar
Fra : nygaard72

Dato : 15-11-04 18:43

Til rette vedkommende,

Her bemærket de forskellige kommentarer omkring DubLi.com - og markedsførings metoden. Tænk at "oplyste" mennesker stadig ikke er klar over, de mest elementære mekanismer i "fødekæden" (på denne tråd findes flere journalistkandidater

Men, lad mig istedet stille følgende spørgsmål til Jer,

Hvorfor brast IT-boblen ?

Hvorfor halter dansk erhvervsliv med, at komme i omdrejninger på e-handel ?

Hvorfor er e-handel en trussel på sigt, mod detail sektoren ?

Hvilke muligheder er der mht. arbejdspladser og hvorfor ?

Som representant for DubLi.com og selvstændig erhvervsdrivende iøvrigt, er dette en reél og yderst spændende afsætnings/indtjenings mulighed for mig og ALLE andre, som kan/vil omsætte ord til handling! - (det går det lidt trægt med i DK)
Potentialet er enormt for e-handel.

På verdensmarkedet er det i øjeblikket ebay og Amazon, som bestemmer farten og retningen. Ebay har på 7 år opnået en omsætning, som svarer til WAL-mart's (opnået på 25 år)

DubLi.com og netværks-selskabet bag portalen, kommer med et super attraktivt tilbud til Jer.

I har med denne forretning, en reél mulighed for at tjene en god indkomst, som vil vokse, hvis I koncentrerer Jer om at udbygge forretningen. (dette gælder i alle former for selvstændige virksomheder) Her guides/hjælpes og uddannes I af proffesionelle representanter.
- Alternativt, har I også en spændende tilværelse, som lønmodtager. (men her forbliver I, i bunden af "pyramiden") Men den er vist ikke tikket ind endnu!)

Mekanismerne er enkle at forstå. Men det kræver at I hænger skyklapperne ind i skabet. (eller sælger dem på DubLi.com)

For mere uddybende information, er det bare at fatte knoglen eller sende en mail til undertegnede.

Det er selvfølgelig iorden, at nøjes med at mene lidt hist og her.(det gør de fleste) Men, måske netop I kan og vil noget mere.?

Venter i spænding.....

Med venlig hilsen

Alan Thomsen
http://my.dubli.com/170

nygaard72@yahoo.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 19:01

Uhada - blev et skud i tågen til et pletskud.

Jammen jammen - hvis det er så godt og går så strygende - er der vel ingen grund til denne måske kraftige og agresive annoncering her på en vidensdelingsportal.
Hvis noget er godt - sælger det sig selv.
Er det måske lusk - skal der annoceres meget.
Måske forventes det at folk her inde med de omtalte skyklapper netop kun
kan se de røde blålys som evt. vises frem.

Ja spænding - det er spændende hvor mange der hopper på guldkareten og
måske opdager at det med at tjene penge - det er noget de smarte gør.

Kommentar
Fra : nygaard72

Dato : 15-11-04 19:09

"hvis noget er godt - sælger det sig selv" - Var det viden du skrev??

- Jeg må skuffe dig. For at tjene penge, må man yde en indsats. Måske du er en af "de smarte" Hvis ikke, så held og lykke på sidelinjen.

Mvh
Alan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 19:54

Er det projekt nr. 3 eller ligner det bare noget jeg har set før.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-11-04 19:56

Hej DubLiConsult og nygaard72,

jeg er bange for, at I har misforstået hvad denne side "Kandu" er beregnet til.

Med den aggresive annoncerings form og dit svar Alan Thomsen - betyder ikke, at I kommer til at virke mere positive.

Jeg kan selvfølgelig godt se, at da du er ambassadør:

Citat
Ambassadør ID 170

Alan Thomsen
Inter Trend Marketing
Mobil 26 13 27 87
email : alanthomsen@jubiimail.dk

og formodentligt har betalt kr. 4000,- for Ambassadør værdigheden, med ret til at hverve nye medlemmer/ambassadører.

For mig ser det stadigt noget fordægt ud - men I ved formodentligt bedre.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : nygaard72

Dato : 15-11-04 21:46

Hej Ivan

Det er meget muligt denne afd. er beregnet til andet formål. MEN, jeg kommenterer på de udfald, som konceptet bliver tilsølet af.

Hvor seriøse er de?
Istedet for at kommentere på din egen og øvrige "anklager", reagerer du ovenikøbet med, at orientere mig om hvad der er god etik på dette forum. No offence, men jeg håber ikke du med dette repræsenterer gennemsnittet

Konceptet fortjener det iøvrigt ikke. Du har ikke sat dig ind i hvad det reélt handler om. Du skynder dig at konkludere, uden at foretage en objektiv vurdering . DET er for let Ivan.

Mht. retten til at "hverve" - Det handler dels om at modtage backup fra centralt hold.(selskabets support) - Husk også på, at en investering i en netværksbaseret forretning, er uendelig lille sammenlignet med en traditionel forretning. (jeg taler af erfaring)

At du vælger at fokusere på de ting, det for dig handler om, er blot et udtryk for en mening/misforståelse om du vil. Den må du naturligvis gerne have. Men til din information, er det langt fra forudsætningen, for at skabe indtjening. Men det har du selvfølgelig ikke haft mulighed for at finde ud af, eftersom du sandsynligvis ikke har læst konceptforklaringen til ende.

Men du skal selvfølgelig ha lov til at forklare mig hvad seriøsiteten i angrebene i virkeligheden handler om.

Tænk om danskere begyndte, at sætte sig ordentlige ind i emner, de gerne vil debattere.

Og lige til sidst. Jeg lefler ikke for nogen. Jeg lokker dig ikke med "hurtige millioner" Jeg anser dig ikke for værende naiv, derimod blot skeptisk.
Men, jeg går også ud fra, at du er indforstået med at mennesker har lov til at reagere, hvis de sættes under anklage for fup og svindel. Du kan jo læse de forskellige negativt ladede kommentarer i tråden og tænke dybere over det.

For mig er det iøvrigt ikke vigtigt at virke positiv overfor mine medmennesker, hvis de anklager mig for plat. Da får de svar på tiltale.

Forestil dig situationen, "Alan, du er fuld af plat og svindel" - Ih, ja og det gør mig til et gladere menneske at snyde og bedrage andre!!" øhh, bare sat lidt på spidsen ikke.

Venligst,

Alan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 21:57

Jeg tror nok at "Ivan" representerer gennemsnittet, både her i dette ikke salgslokale og i det hele taget.

Nethandel er da godt, men hvorfor er der nogen som skal ødelægge idéen med disse "pyramideopstillinger"
Tænk hvis eks. alle Spar indehavere/bestyrer arbejdede på denne agressive handelsmåde.

Kommentar
Fra : nygaard72

Dato : 15-11-04 22:37

"emesen"

OK, prøv at forklare hvem der tjener mest på ebay. Er det affiliates, de handlende eller ebay's aktionærer.? - Hvorfor skulle jeg bruge ebay, hvis jeg har en bedre mulighed for at tjene penge på online handel?
Hvorfor skal jeg betale deres høje gebyrer, hvis jeg kan få det for det halve eller mindre og samtidig tjene penge på den øvrige handel!

AL handel er "pyramidehandel" -like it or not.

MLM skærer tingene ud i pap. Tegner og fortæller (som go'e gamle Clevin)
Det er så enkelt, at det af nogle forsøges gjort til en videnskab.

En producent/udbyder af møbler kan nok ikke leve af 1 kunde, vel.?

Level 1 = Møbel fabrikant
Level 2 = Fabrikanten sælger videre til 1 detail handler. Næh, nok en del handlende. Lad os for nemheds skyld sige 10.
Level 3 = Slutbruger/detailkunde Hvem ved, måske 100

Hvem tjener mest på det samlede salg i denne kæde/pyramide?

Mht. at ødelægge idéen med nethandel. Kære ven, det står dig fuldstændig frit for at benytte dig af de tilbud, som ligger på DubLi.com - Ingen kan eller vil tvinge dig.
Som forbruger er det dig, som bestemmer hvor du vil købe ind, ikke?
Jeg ved ikke rigtig med din kommentar omkring aggressive reklamemetoder. Jeg føler ellers nok der blir gasset godt og grundigt op i DK. Der bliver eksempelvis også lavet ulovlige prisaftaler.(det er der faldet dom for i flere tilfælde) Her taler vi om store velrenomerede virksomheder. (men såvidt vides ingen mlm virksomheder)
Hvordan kan det være Levi's skal koste over det dobbelte i Danmark i forhold til USA?
Hvorfor skal Nike have avancer på mere end 2000%? (hvem tror du betaler prisen?) Jeg tænker ikke på kunden...
Og sådan kan vi kan blive ved.

Lige for sjov skyld, hvilken dårlig erfaring har du haft med mlm, siden du lader til at være så negativ omkring det?

Du kan dog være helt rolig. Danmark er ikke hovedmarkedet. Da konceptet er globalt orienteret, er det andre steder vi sætter ind. Vi ved godt at danskere først lige skal se om naboen dummer sig, inden vi selv bevæger os ud på den tynde is.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-11-04 22:49

Hej nygaard72,

det er muligt, at konceptet er ok!

Men når jeg skal købe vare, kan jeg godt lide at vide - hos hvem jeg køber og hvad jeg køber.
(Det gælder f.eks. at man via telf-nr. og lignende kan finde frem til personerne - du er angivet med 2 forskellige telf-nr. og DubliConsult's telf.nr kan ikke findes via Krak).

Det er umiddelbart ikke muligt, at søge oplysninger om de firmaer der findes på siden og når man søger på ambassadør, får man kun oplysningen at de skal betragtes som ansatte (der har betalt et indskud) - det sidste må betragtes som pyramide-spil efter min mening.
Der er heller ikke angivet hvad aflønningen er for ambassadører.

Men nu må vi se: Som du måske har bemærket er jeg blevet medlem - så jeg kan se jer i kortene.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 22:56

Tja - jeg ville gemme alt det krudt til næste salgsmøde.
Jeg er da ked af, hvis du ikke regner den Danske befolkning for noget.
Men så er der jo den store verden hvor der er masser af plads til de store planer.

Og så er jeg ganske rolig - og det er mine små penge også.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 23:00

Følger spændt udviklingen.

Kommentar
Fra : nygaard72

Dato : 15-11-04 23:54

Hej emesen

Jeg er dansker og kender kulturen hertilands. Du er et fint eksempel på det jeg taler om.
Du har endnu ikke formået at svare på nogle af mine spørgsmål. Blot vist hvilken mening du har. Jeg har det fint med debat. Specielt hvis folk både kan og vil. Jeg indrømmer også blankt, hvis jeg tager fejl.

Du har stort set ikke bidraget med andet end nedladenhed i denne tråd.

He he, "hvervemøder" er nok det du tænker på ikke?

Vi kører istedet gratis live præsentationer på internettet hver uge. Dette er blandt andet en del af vor backup til repræsentanter for DubLi. Her kan alle fyre løs med ALLE kritiske spørgsmål, uden at blive set skævt til. Jeg havde selv en del fordomme omkring branchen i sin tid. Jeg har også betalt "lærepenge" for latterlige koncepter. Men istedet for at vende branchen ryggen, tilegnede jeg mig den viden jeg havde brug for. Herefter er det lettere, at vælge rigtigt.

Personligt gider jeg ikke hotel præsentationer og lign. Det er kunstigt og upersonligt, da folk ofte er bange for at stille kritiske spørgsmål i en stor forsamling. Det er netop her du udsættes for et, til tider, kvalmende pres. DET bryder jeg mig ikke om. Som sagt er det vigtigt at forstå de mekanismer, vi mennesker påvirkes af. De fleste er kun interesseret i at tjene hurtige penge. De bliver heldigvis skuffede.

Jeg kan li branchen, fordi den handler om at bygge relationer til mennesker. Med en økonomisk vinding for øje. Javel, men med tiden bliver dette sekundært. Du opnår en frihed, i form af passiv indkomst. Det er samtidig også fint, at kunne arbejde i flere lande i verden. MLM giver en handlefrihed på tværs af landegrænser.(såfremt konceptet er globalt)

Det glæder mig at høre du vil følge udviklingen. Jeg er nææsten sikker på, at du bliver positivt overrasket, når vi er helt klar med portalen.

Til Ivan

Velkommen ombord.

Du kan til enhver tid kontakte mig på 26 13 27 87 - mobil - Jeg er p.t. igang med at etablere nyt kontor, lager etc. Så der er mange gøremål at se til. Derfor er min egen e-butik heller ikke færdudviklet endnu. Men tro mig, alle oplysninger kommer ind på siden.
Har du eventuelle spørgsmål omrking DubLi og markedsførings konceptet, skal jeg besvare dem så godt jeg kan. Grunden til du ikke kan se provisions lister, er at vi snart får nye.

Men enkelt forklaret handler det om, at dine kunder (købere og sælgere) vil generere en provision til dig hver gang de handler. Der er ikke krav om at bygge organisation. Men selvfølgelig kan 50 personer udrette mere end 1. - Du skal som rep. dog selv vurdere om du vil bruge tiden på, at udbrede kendskabet til portalen. Ellers gør andre det.(og tjener dermed pengene på det) - Såvidt mlm forretningen.

Mht. til virksomheders oplysninger. De skal naturligvis leve op til de enkelte landes lovgivning på området. MEN, p.t. er DubLi i sidste fase inden lanceringen af nyt design og implementering af betalingsystemet. Mange virksomheder venter med at flytte ind pga. dette. Formålet er jo, at gøre nethandel så enkelt og brugervenligt som muligt, for alle parter. Så vi må væbne os med tålmodighed lidt endnu. Hele udviklingen har taget mere end 18 måneder! - Men jeg er for såvidt helt enig med dig. Jeg køber heller ikke noget af nogen, som ikke har tlf. eller mail.

Henrik Siemsen fra DubLi-consult kan kontaktes på 26 72 00 00

Du er naturligvis også velkommen til en gratis og uforpligtende præsentation på nettet.

Du bestemmer.

Venligst,

Alan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 16:11

Gisp - det bliver spændende.
Ja - jeg tilhører netop den kategori der omtales, og er glad for det.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-04 16:24

Når nu det hele er så genial ide, hvorfor anvender man så ikke "normale" kanaler og annonce-metoder. Men forsøger istedet at "hverve" via diverse fora - gratis vel at mærke. Hvorfor skal netop kandu'erne beriges med "den bedste chance" i hele verden, hvor man kan tjene uhyrligt mange penge. Hvorfor mon ikke idemagerne selv skummer fløden. Alt det der tjen en masse penge, med en ganske lille indsats, plejer bestemt ikke at være lødigt.

Kommentar
Fra : nygaard72

Dato : 16-11-04 17:50

Der bruges flere forskellige kanaler til markedsføring af dette.
Ved brug af mlm, undgår man netop at bruge de dyre opskruede og ineffektive kanaler.

"Den bedste chance i verden" - Nej, blot en ud af mange. Men du er selv herre over din skæbne med mlm forretning. Hvordan er det på din eventuelle arbejdsplads? Er du uundværlig?

Ejerne og selskabet SKAL tjene penge. Ellers går det galt for forretningen.(dermed vi andre) Men ejerne/selskabet har udviklingsomkostningerne, samt alle de almindelige driftsomkostninger. Det slipper du for, som rep. Men du har adgang til PR materiale, uddannelse og anden support. UDEN at betale ekstra.

Forskellen fra en almindelig/traditionel forretning og en mlm-baseret model, er blot startomkostningerne. Indtægtspotentialet er det samme, hvis du arbejder målrettet og vedholdende. (ganske lille arbejdsindsats indsats=ganske lille indtjening)

De fleste mennesker fokuserer på "hvor mange jeg skal ha med for at kunne tjene godt på det" - Denne opfattelse er delvis misforstået. Hvis det ikke er muligt at generere en hæderlig indkomst, uden at tegne nye repræsentanter op, løber mange hurtigt sur i det. Dette er heller ikke tilfældet i denne forretning.

Men men, held og lykke med Jeres liv og virke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 19:44

Tak uden for meget virke og mest Dansk .............ellers ta'r jeg bare over there,
hvor alle er rige. Dog nogle kun på erfaring.
Men sikke meget krudt (igen omkring mlm ) for så lille en skare potientielle limpindspåhoppere. Der må da findes mange udefor Kandu som hverken læser aviser eller ser TV. Prøv dog dem i stedet for.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-11-04 00:16

Hej nygaard72,

burde jeres store forhandlere (dem med forholdsvis mange varer) f.eks. Barkov Consult - ikke sørge for, at deres forretningsbetingelser og FAQ bliver udfyldt.
Nu havde jeg i går sendt en forespørgsel vedr. OEM produkter og først i dag fik jeg et svar (ret intetsigende) og det var ikke muligt, at svare på mailen.

For det første var produktet ca. 30 % dyrere end i fri handel og man kan ikke finde nogen oplysninger on firmaet Barkov Consult - tror du virkeligt, at det kan holde i længden?

Det er formodentligt ikke det eneste eksempel - men trods alt ret sigende for konceptet, er jeg bange for.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : nygaard72

Dato : 17-11-04 17:42

Hej Ivan

Vedr. de danske leverandører, som ikke lever op til dansk lovgivning på området for nethandel(kan tjekkes på forbrugerstyrelsen's hjemmeside), er der 0 handel. Som vi tidligere korresponderede, gider jeg heller ikke selv købe ved disse virksomheder. Og da slet ikke, hvis de er for dyre i forhold til andre. Men det må "Barkov Consult" selv om. Jeg gider ikke bruge tid på, at agere støttepædagog for en virksomhed. Men når alt kommer til alt, er der stadig flere virksomheder, som ikke har skruet op for blusset, da vi er mange,som venter på betalingssystemet. Herefter vil de useriøse virksomheder sortere, sig selv fra.(Det klarer kunderne nemlig - så du har fuldstændig ret mht, at det ikke kan holde for den nævnte virksomhed i længden.Du kan iøvrigt glæde dig til nogle af de tyske leverandører's tilbud. Dem kan du bruge, er jeg ret sikker på.

Men betragt DubLi, som en test portal p.t. - Det bliver anderledes indenfor et par uger. (Jeg kan sende dig en mail med udkastet til DubLi's nye design.)

Jeg kan desværre ikke udtale mig, på en enkelt leverandørs vegne. Husk på, at vi blot formidler kontakt mellem køber og sælger.

Vi har p.t. repræsentanter i 14 lande. Så snart DubLi er i omdrejninger, bliver der afholdt en pressekonference og det skal nok skabe opmærksomhed. Specielt for folk, som bruger meget krudt på at fokusere på det negative i konceptet(mlm baseret) - Som go'e gamle Simon Spies sagde,: "dårlig omtale er bedre end ingen omtale" - Vi er også ret sikre på en negativ omtale i dansk presse. Danske journalister er jo ikke særligt objektive generelt. (tag bare "kontant") Det show er bedre end Benny Hill i hans velmagtsdage

Pressen ser det som en fornem opgave, at fokusere direkte negativt(end ikke kritisk) på alt hvad din hjerne skal optage, i løbet af dagen. Prøv for sjov skyld at notere dig de indslag, som fylder bare en enkelt TV-avis. "DØD" "KRIG" "ØDELÆGGELSE" "DE GÅR MED KNIV" "FARTGALE PRINSER" osv osv. Ikke engang vejrudsigten er god

Det er sygt og blokerer din tankevirksomhed totalt. Hjernen kan end ikke kapere den form for voldtægt af dit sind. DET er ren og skær sygdomsfremmende manipulation af folk.
Selvfølgelig forsøger journalister at underbygge deres mangel på research*(*læs=dovenskab) ved at "Vi har spurgt en ekspert på området". Hvor tit har du hørt den? For fanden, hvor har vi mange eksperter i Danmark. Næhh, de burde istedet sige,: "Vi har spurgt en bagklog"
Pointen er Ivan, at hvis vi ikke prøver at tilrettelægge vor tilværelse, som vi ønsker den, får vi for megen tid til overs. Den bruger nogle/mange mennesker til, at bebrejde andre for at prøve! Og så ender det hele med en "meningsmålingsborger" Hvad kommer der ud af at mene? R.. og nøgler

Nåh ja, vi kan jo også stemme. Det er virkelig noget, der gør en forskel. Nej, DU er selv herre over egen skæbne. Der var noget rigtigt i JFK's berømte tale. Ask not what your country can do for you, but.....osv.

Ja, mit svar er nok noget mere end du lige sad og ventede på.

Men DubLi skal du nu ikke tvivle på. Vor teknologiske leverandør var i DK igår. Han hedder iøvrigt Bill. Har snart en artikel du skal skal læse fra det firma. he he

Ha det godt du.

Mvh
Alan

For ikke at træde nogle over tæerne på Kandu.dk, er du velkommen til at maile mig direkte fremover. Så sårer vi ikke andre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-04 20:02

Det er simpelt hen heeeeeeeelt vildt og godt - jeg er næsten vasket ren og klar til modtagelse af super informationer. Jeg er nu nået dertil hvor min kritik er forstummet - det såkaldte hjerneknæk hvor alt fremover bare skal formes.
Visse religiøse sekter benytter samme fremgangsmåde som er ret god.

Kommentar
Fra : DJHolm

Dato : 13-12-04 14:39

Suuuuk hvor er det dog en styg omgang mudderkast fra mennesker der desværre ikke ved bedre.

Jeg håber virkelig al kritik forstummer når Dubli nedlægger QXl, kører Lauritz.com ud på et sidespor, og overhaler ebay indenom!

Jeg har set det nye design og hvad dubli kommer til at byde på fremover. Jeg ved også at indenfor et halvt år, er der ikke en sjæl i Danmark der ikke ved hvad dubli er. Om de så kan lide det eller ej - det er deres problem. Lad blot dem der mener de har penge nok, handle i detailbutikkerne, og lad os andre spare masser af penge og hygge os med at handle på dubli.

Og apropos pyramidespil - så kan I til hver en tid gå på www.fs.dk og se forskellen på pyramidespil og MLM/NM (MLM er lovligt, det er pyramidespil ikke). Desuden arbejder sikkert 90 % af de kritiske røster herinde selv i et pyramide foretagende. Men sådan ser de ikke på det, selvom det jo passer. Man har en direktør øverst, som har nogle chefer under sig, som igen har nogle assistenter under sig, som igen........

Skulle der være nogle positivt minded folk derude som fortsat kunne tænke sig at høre om muligheden for at få deres varer markedsført gratis i hele verden, samt få adgang til 1000vis af nye kunder, så send gerne en mail på brian@dj-holm.com

MVH

Brian

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 17-03-05 23:23

Sikke en børnehave