/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dvd afspilning på pc
Fra : disa
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 12-11-04 08:54

via amazon.com.uk fandt jeg en dvd med en film, jeg havde ledt efter længe - den er nu ankommet fra canada og det viser sig at jeg ikke kan afspille den på min pc (ibm think pad tilsluttet fladskærm).
jeg får den besked at dvd'en ikke kan afspilles i min region - det er muligt at omstille pc'en til region 1, men det har jeg ikke lyst til, da der samtidig kommer en melding om at dette ikke er uden risiko.
har jeg nu bare en film, jeg ikke kan se? eller findes der en løsning?
da jeg ikke har en almindelig dvd-afspiller ved jeg ikke om jeg kan afspille filmen på den måde
jeg vil så gerne se filmen - tak for alle gode råd - hilsen disa

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 12-11-04 09:13

Prøv at se her..
http://www.dvdregionmaster.com/dvd-region-free.html

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-11-04 09:50

Hvis alt andet ikke virker, henter du DVD Shrink på :
http://www.dvdshrink.org/where.html
Du kan så rippe DVD'en tildin harddisk (eller brænde den hvis du har DVD-brænder.).
DVD Shrink burde fjerne regionskoden.
Gambrinus

Kommentar
Fra : acronym