/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
mindste løn
Fra : asim1
Vist : 8144 gange
10 point
Dato : 10-11-04 19:56

hvad er mindste lønen for en lager arbejder ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-11-04 19:57
Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 10-11-04 21:37

Hej
Prøv at kontakte din fagforening, det kommer an hvilken overenskomst det pågældende arbejde høre under.

mvh
Erik

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 10-11-04 22:23

Mindstebetalingen for folk over 18 er 90,65kr/t under 18 år 52kr/t

Men virksomheden burde have en mindste betaling som svare til man kan opnå den højeste understøttelse.
For at du kan dette skal du min. have 104,65kr/t.

Disse oplysninger om mindstebetaling er fra overenskomsten mellem Co industri og Dansk industri. Og den som bruges i SID.

Men prøv også hvis du kontakter fagforeningen at høre om der forligger en lokalaftale på virksomheden ang. mindstebetaling.

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 11-11-04 00:03

Minstebetaling for lagerarbejder er 108 i begyner lønd efter 3 Månder skal du stige. Det vil sige din arbejesprøve som de fleste virksomheder giver til ny ansatte.Det vil holde den højste sat i din A Kasse.Men kontakt altid din Fag Oreginsjon og fortæl du har fådet arbejde.I dit tilfæld som Lagerarbejder skal du kontakte Lager og Pak i Århus vis du bor i Århus.Vis du bor i K.B.H er det Lager og Handel .Vis du bor iÅlborg er det Lager og Handel der oppe.Vis du ikke bor i en af de byer er det bar den lokale Fagforening i byen. Held og lykke.

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 11-11-04 00:49

gør din pligt, og kræv for alt i verden din ret.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 11-11-04 03:55

I hvilken overenskomst inden for lagerarbejde finder du en mindste betaling på 108kr. ??
Siger ikke jeg ikke tror på dig. Men vil gerne vide hvilken. Evt et link?

Sidst men ikke mindst så ved du ikke hvem virksomheden har skrevet overenskomst med amdam. Så er du ikke lidt hurtig? Hehe

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 29-04-06 16:59

Det er ikke mig, der har skrevet kommentar til ovennævnte spørgsmål.