/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PDA Flashrom genoprettelse!
Fra : ostemanden
Vist : 253 gange
500 point
Dato : 09-11-04 19:58

Hejsa. Jeg har overtaget en PDA fra en af mine kammerater, som ikke vidste hvad der var galt med den. Jeg tror det er flash rommet som er smuttet. Er der nogen der ved hvordan man genopretter den? Hvad skal man bruge af kabler?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-11-04 20:02

Det skal lige siges at der er tale om en Compaq Ipaq 3970

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-11-04 20:43

Hejsa
Er det ikke bare at indsætte instalations CD-en og lade PCen ordne resten ?
Eller at hente ny software via hpS HOMEPAGE?
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-11-04 20:47

Kabler følger med den... med mindre den er "varm"
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 09-11-04 22:14

Jeg har en 3850 med et lignende problem.
Jeg hentede en opdatering på hp's side, når den er pakket ud fulgte jeg anvisningen,
det gik ret nemt.

Jes

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-11-04 06:09

Jeg har kontrolleret hos politiet, og serienummeret er IKKE registreret hos dem. Så den er ikke varm. Men jeg har fået den af min kammerat, som købte den af en fra den blå avis osv... Så det eneste jeg har er et usb kabel, et etui og selve pda en... Og når jeg sætter den til computeren sker der intet... Hvor kan man hente driverne til sync? Har kigget på hp's side, men synes ikke at kunne finde noget.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 10-11-04 06:59
Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 10-11-04 07:03

USB kablet kan godt bruges.
Du skal vel også have cd'en med programmerne på?

Jes

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-11-04 07:10

Ja, jeg har lader til den. Er det det samme som sync kablet?

Hvilke programmer skal jeg have for at kunne "snakke" sammen med den fra min computer???

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-11-04 07:52

CD'en har jeg ikk fået... Men det må da være muligt at finde programmerne på nettet...

Har Windows til den, så der er ingen problemer

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 10-11-04 09:00

Windows ligger i den fast.
Programmet hedder vist nok Active Sync.
Du skal bruge Outlook til kalender o.s.v.

Sync kablet er vel det samme, du kan bruge usb eller com.

Jes

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 10-11-04 09:07

http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/default.mspx

På denne side skulle der ligge active sync.

Jes

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-11-04 11:17

Jes -> Windows ligger IKKE i den. Flash rommen er blevet tømt fuldstændig... Der ligger INTET på den... Ikk engang BIOS...

Så jeg skal have fyldt den op helt fra ny....

Men tak for linket... Kan måske bruge det