/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
webcam
Fra : solveig
Vist : 675 gange
40 point
Dato : 31-07-02 14:04

Hej.
Hvad er forskellen mellem et Logitech Quickcam Pro 3000 og et Logitech Quickcam Web, bortset fra prisen?
Venlig hilsen
Solveig

Accepteret svar
Fra : trixster

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-02 15:15

Hej

Der er en størrer software pakke med Quickcam Pro 3000 (Quickcam image capturing software, MGI PhotoSuite, MGI VideoWave)
Quickcam Pro 3000 har dog ikke Mikrofon og mulighed for Still Billeder, det har Quickcam Web.
Med Quickcam Web følger der kun Quickcam image capturing software.

Begge cams. kan bruges i Windows XP, Windows ME, Windows 2000, Windows 98

God Sommer

Mvh
Trix

Godkendelse af svar
Fra : solveig

Dato : 31-07-02 15:33

Tak for svaret trixster.
Jeg vil dog sige at jeg har læst at Pro 3000 har mikrofon
Med venlig hilsen
Solveig

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 31-07-02 15:58

Hej Solveig

Ja det kan jeg se, var lige inde på logitech side og kigge efter.
Den model jeg har er dog uden, men de udvikler jo hele tiden.

Mvh
Trixster

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 31-07-02 16:05

Hej,

øh... Quickcam Pro 3000 understøtter nu også Still Billeder samt den har indbygget microfon... selvom de siger "nej" på denne side... -->
http://dk.pricerunner.com/computing/peripherals/webcameras/51933/details

du ka' se featurene/spec til "Quickcam Pro 3000" her... -->
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&contentid=5035&CRID=4&detail=2&countryid=4&languageid=1

du ka' her se featurene/spec til "Quickcam Web" her... -->
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&contentid=5036&CRID=4&detail=2&countryid=4&languageid=1

plus Quickcam Pro 3000 også har en "SnapShot"-knap... så "Quickcam pro 3000" er en lille smule mere advanceret og ka' en lille smule mere en Quickcam Web ka'...
Og så selvfølgelig som Trix skriver, har "Quickcam Pro 3000" en noget større software pakke med...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 31-07-02 16:09

Hej igen...

LOL... Tja...

der sker meget når man sidder og skriver på et indlæg...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : solveig

Dato : 31-07-02 19:14

Hej igen.
Mange tak for hjælpen, det er rart når der er nogen der vil hjælpe.
Jeg kan fortælle at jeg har bestilt et Logitech Quickcam Pro 3000.
mvh.
Solveig