/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
tomtom3 installation efter nedbrud
Fra : Leo.pedersen
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 07-11-04 22:00

Hej

Jeg har en HP4150 Ipaq mini PC med Tom Tom 3 navigation.
Har hidtil synkroniseret med min stationære PC, dette har fungeret fint.
Der har lige været et alvorligt virus angreb på min stationære PC.
Har fået den renset, men skal installere tomtom3 igen, idet det blev fjernet i forbindelsen med rensningen (lagde en ghost ind, som var lavet før jeg fik tomtom3).
Har af andre årsager samtidig købt en bærbar PC.
Nu kan jeg hverken installere tomtom3 på den stationære eller den bærbare, det sker følgende:
Først skal jeg vælge sprog, har prøvet både at vælge dansk og engelsk, men der sker altid det samme, på næste skærmbilleder står der følgende:
>>> Der blev ikke fundet programmer til de enheder, din pc understøtter. <<<
og der er kun muligt at klikke på en lukkeknap, dvs. jeg får ikke installeret noget.
CD'en er opbevaret pænt, og den ser ikke beskadiget ud.

Er der nogle som har et godt tip til en løsning.

Hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 08-11-04 07:56

Installer dine drivers til din ipaq på din pc, og værk sikker på din pc kan se din ipaq. Synkroniser eventuelt din outlook ned på den via din cradle og en usb-port.

Når du er sikker på dette, så prøv lige at kør installationen en gang til. :)

Accepteret svar
Fra : joniaya

Modtaget 200 point
Dato : 08-11-04 07:58

Du skal bruge et program ala activesync til at installere tomtom navigator med.

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 14-11-04 16:36

Hej

Jeg er blevet meget i tvivl.
Joniaya nævner et program ala activesync.
Har haft min Ipaq koblet sammmen med min hidtidige stationære, (hvor det virkede fint), men kan faktisk ikke huske om jeg den gang brugte en eller to CD'er.
Mener umiddelbart at Activesync er en del af tomtom3 CD'en, dvs. det skulle følge med over når jeg installere dette, men det virker som sagt ikke.
Er der nogle her, som har købt en HP4150 med tomtom3, og som ved om der er 2 CD'er, en med activesync og en med tomtom3?
Skal der være yderligere en CD med drivere til ipaq?

Hilsen

Leo

Godkendelse af svar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 21-03-05 12:06

Tak for svaret joniaya.

Undskyld jeg ikke har lukket spørgsmålet før.

Jeg opdagede at jeg havde en cd mere, og det var den med active sync, og så kom den jo til at køre igen.