/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
U8120 Med 3G
Fra : Koppe
Vist : 244 gange
50 point
Dato : 07-11-04 16:35

Er der nogle der har problemer med telefonen eller de services som 3 tilbyder

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-11-04 17:25

www.mobildebat.dk kan du læse meget mere om denne telefon og 3 under tråden 3G. Det er nok dk bedste site hva angår mobiler.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-04 17:36

smutter lige med på en kigger her - og lige et godt råd jeg selv fik - kontroller at du virkelig har det abonnement du ville have - der smutter det vist ind i mellem.
Hvad er forresten dine problemer ??????????????????????????

Kommentar
Fra : Koppe

Dato : 07-11-04 20:12

Problemet ligger i at skift mellem 3G og 2G ikke fungere altid og det tillægs abb. man skal have med Boom (Guld) for de meste ikke er tilgængelig når jeg er i 3G