/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Advarselstoner på Samsung e700
Fra : lubker99
Vist : 437 gange
200 point
Dato : 07-11-04 15:12

Jeg har netop købt en samsung e700.
Lækker telefon, men irriterer mig lidt over dens advarselstoner hvordan slår man dem fra? Kan ikke finde noget om det under lydinstillinger eller noget som helst, og har jo ikke lyst til at have min tlf på lydløs hele tiden.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-11-04 17:42

Her kan du se hvordan du fjerner kamera lyden: http://e700.electriccastle.nl/
Plus lidt mere...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-11-04 17:45

Her er også noget: http://www.kandu.dk/dk/tip/8356

Kommentar
Fra : lubker99

Dato : 07-11-04 17:51

Takker, så mangler jeg kun advarselstonerne...
Kan se der er 5-6 forskellige tal underdenne menu der kan ændres...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-11-04 17:53

Ja.. men har læst mig frem til den kan give problemer. Og gå ud over alle dine ringetoner osv. Noget med at alle tone på din telefon bliver meget lave... Prøv evt at søge på google efter e700 codes eller fjern e700 toner osv..

Accepteret svar
Fra : zaibotdk

Modtaget 200 point
Dato : 16-11-04 10:46

Jeg har kontaktet en servicemedarbejder gennem mit job i telebrancen, og han siger at du desværre ikke kan gøre noget ved den advarselstone desværre :(
Det samme gælder lyden fra kameraet, som kommer selvom du har telefonen på lydløs!

Kommentar
Fra : lubker99

Dato : 16-11-04 10:52

Tja.
Det er der jo ikke noget at gøre ved.
Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : lubker99

Dato : 16-11-04 10:53

Tak for svaret zaibotdk.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-11-04 20:36

LOOOL selvfølgelig kan man da fjerne lyden fra kameraet.. Søg det på google og du får mange hits. Sikke en gang sluder .. Og hva ved er servicearbejder om det??? Det har jo ikke noget med normale funktioner at gøre..

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 17-11-04 09:33

Copycat> Hvordan vil du så bære dig ad med det?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-11-04 10:57

Jamen det er da utroligt!!!

Se begge mine indlæg. Tryk på de links der og der står hvordan. Og det virker gjore det selv da jeg havde min samsung.

Og der er da mange der har gjort det!

Kommentar
Fra : lubker99

Dato : 17-11-04 13:02

Der står kun hvordan man fjerne kameralyden.
Og det kan jeg ikke få til at virke uden det går ud over ringetoner mm.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-11-04 13:10

lubker99 Ja du har helt ret.

Og kan ikke hjælpe dig med mere end lyden til dit cam.

Men det er jo lige det med cam lyden han siger ikke kan lade sig gøre.

Og med hensyn til det går ud over dine ringetoner.
Jeg mener du bruger volumeknappen på siden til at skrue ned for lyden. Og derved ingen lyd når du tager et billede. Hvorimod hvis du ikke laver ændringer så vil der være lyd på dit cam selv om telefonen er sat til lydløs. Håber du ved hva jeg mener

Men du kan jo evt prøve at stille spørgsmålet inden på www.mobildebat.dk der sidder de rigtige kloge hva angår mobil. Jeg kan ikke henvise til det sted hvor der stod alt om e700 på mobildebat da der er blevet slettet en masse gamle indlæg efter de har opdateret siden med et "nyt" system.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-11-04 13:20

Der er lidt her:

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=34617

Her er lidt om hvorfor man ikke skal bruge koden: (Nu kan den jeg har givet ig jo altid stilles tilbage)
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=33729&highlight=e700+lyde

Her står alt hva du skal vide hvis det går galt med koden...

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=15823&highlight=e700+lyd