/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvorfor køre min bærbar så langsom?
Fra : Zip4dup2
Vist : 382 gange
50 point
Dato : 06-11-04 14:12

jeg har en fujisu siemens amilo bærbar med den Athlon amd 2000 + i sig, den skal køre 1,6 ghz, men når jeg går ind under kontrolpanle og kigger under system, så viser den kun 645 mhz... (der er ingen programmer der køre) hvordan kan det dog være?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-11-04 14:22

prøv at gå ind i bios(tast på delete når du boo'ter op)se om du kan finde en menu der hedder
Cpu PnP Setup Page og se om din cpu er sat til sit maximum, eller tast F6>yes inde i bios for at sætte bios til standart settings,eller hvad for en tast det er der gør dette i din bios,det står inde i bios hvordan.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-11-04 14:26

komme ind i bios kan også være>F1 eller F10,det står på skærmen
når du booter op

Kommentar
Fra : Zip4dup2

Dato : 07-11-04 12:44

¨jeg syntes ikke rigtig at jeg kan finde en menu der heder Cpu Pnp Setup Page, eller noget om cpu´en genneralt i biosen...