/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TV kort og screenrecorder software
Fra : Black_Deaath
Vist : 278 gange
129 point
Dato : 04-11-04 22:35

Jeg har et Cinergy TV 400 tv kort med CinergyTV og WinDVR software. Problemet er bare, at ingen af de to programmer er særlig gode til at optage med.

Kender i nogle gode tv kort programmer der er gode at optage med, og for den sags skyld, også gode til at se TV med ???

Jeg vil gerne have et screenrecorder ( har intet med tv kortet at gøre ) program. Kender i nogle gode programmer ???

På forhånd tak.
Kristian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-04 23:43

Der har været snakket om screenrecorder flere gange.
Her bl.a. http://www.kandu.dk/dk/news/450603/groupid/20220

Kommentar
Fra : Black_Deaath

Dato : 05-11-04 14:21

emesen# Den tråd handler om billeder. Jeg snakker om at optage og gemme som en film ...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 14:37

ok - sorry

Kommentar
Fra : Black_Deaath

Dato : 06-11-04 01:11

Det er skam helt i orden