/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Kontaktpersoner
Fra : Gambrinus
Vist : 504 gange
129 point
Dato : 02-11-04 15:49

Mojn Allesammen
Når jeg går ind i Outlook 2003 og vælger Ny - Meddelelse - Til, kommer der en meddelelse frem : Adresselisten kan ikke vises ..........
Når jeg trykker på OK, kan jeg vælge mellem Outlook-adressekartotek og TO "Kontaktpersoner" ! Den første "Kontaktpersoner" er tom, men i den anden ligger alle mine kontaktpersoner.
Jeg har engang fået ændret det således, at der blev startet op i den rigtige "Kontaktpersoner", men tror i, jeg kan huske hvordan ?

Jeg vil blive rigtig glad og overøse jer med taksigelser, hvis i kan bringe min vildfarne sjæl på rette spor igen, med hensyn til dette problem.
Resten af min sjæl kan nok ikke reddes.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-11-04 15:55

Nederst i boksen med kontaktpersoner der kommer frem når du klikker på TIL i en ny meddelelse har du en knap der hedder egenskaber, herinde vælger du hvilken mappe kontakpersonerne skal hentes fra

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-11-04 16:44

Kan ikke få det til at virke.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 129 point
Dato : 02-11-04 17:32

Du har sikekrt fået oprettet en ekstra adresseliste: Åben en ny meddelelse, klik på "til". I højre side af pop up billedet, er der en combobox med teksten "vis navne fra:" -> vælg den adresseliste som indeholder din kontakter.

Beklager, hvis felterne ikke hedder nøjagtigt som angivet, thi jeg bruger en Engelsk udagve af Outlook 2003

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-11-04 21:11

Ha.... så lykkedes det !
I ledte mig begge på sporet.
Jeg skal ind i Funktioner - Adressekartotek - Funktioner - Indstillinger.
Her kan jeg slette den ene "Kontaktpersoner".
Tak for svarene begge to.