/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
start af windows?
Fra : DreamHunter
Vist : 406 gange
120 point
Dato : 30-10-04 11:55

hvordan får jeg min computer til at tænde ved at trykke på space (jeg kører XP home)?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 30-10-04 12:43

Det kan du ikke sådan umeldbart.
Men du kan f.eks. gøre det fra din mobil telefon.

Kommentar
Fra : DreamHunter

Dato : 30-10-04 12:53

cool.. hvordan!?

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 120 point
Dato : 30-10-04 13:00

Det kommer an på om dit bundkort og/eller BIOS understøtter funktionen.
Læs i manualen eller led i BIOS.
I min BIOS kan jeg vælge opstart ved "Any key", "Password" eller mus.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 30-10-04 13:54

hej
hvordant kan man aktivere en kontakt fra en mobil eller spacebar?
der må jo være noget der ikke er helt afbrudt da det efter min overbevising
må ske trådløst og der er noget der bruger stadig bruger strøm.
eller mener du bare dvale eller standby

mvh

ole

ps.jeg har muligvis misforstået spg.

Godkendelse af svar
Fra : DreamHunter

Dato : 24-01-05 18:51

Tak for svaret Gambrinus.