/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nero Burn - Kun Støj
Fra : flemming1312
Vist : 420 gange
20 point
Dato : 29-10-04 19:11

Jeg har en HP writer brænder, som opfører sig helt normalt, BORTSET FRA. at når jeg har kopieret en musik cd, og der kommer et vindue op og siger at brændingen er udført med succes. MEN når jeg skal afspille den eer der kun støj, INGEN MUSIK, men der er også en oversigt hvor man kan se titlerne - i win, medieplayer hvor lang tid de varer osv.
MEN DER ER KUN STØJJJJJJ
HJÆLP MIG

Accepteret svar
Fra : macau

Modtaget 30 point
Dato : 29-10-04 19:52

hmmm,sikker på at du brænder den rigitg ?? har prøvet lidt af det samme engang.jeg afinstall nero og install igen så kørte det.

macau

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-04 21:16

Sikker på du ikke har downloaded en af de "Dummy" filer musikbranchen poster ud på P2P stederne? Gælder det originale musik CD'er?

Kommentar
Fra : flemming1312

Dato : 29-10-04 22:45

ja tak, men det er en ganske alm cd. jeg ville kopiere.
Men jeg forstår det ikke for det har virket før, men ik nu. kan det ha noget at gøre med at jeg har geninstaleret xp

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-10-04 23:50

NOgle cd'er er kopi-beskyttet...
Kan det være det?

Prøv at kopiere en anden cd....

Du skulle også kunne se på coveret om den er kopibeskyttet....

Kommentar
Fra : flemming1312

Dato : 30-10-04 00:03

det tror jeg ikke det er, jeg har lige prøvet med en Gary Moore cd,. fra 1994, den har jeg kopiertet før uden problemer, men nu er det det samme den laver kun støj på cden, man kan godt læse titler og alt det der men ingen musik. kun støj.

Jeg har også lige geninst, Nero, men det hjalp åbenbart ikkke.
Ka i sove godt, og foreløbig tak for hjælpen

Kommentar
Fra : flemming1312

Dato : 30-10-04 15:24

er der virkelig ingen der kender svaret på mit problem, surt.
Jeg kan ikke finde ud af om det er min brænder der ikke virker mere eller hvad, og hvordan kan man engtelig teste den.
alt ser ud til at virke på overfladen, men efterlader kun støj på skiven.

Godkendelse af svar
Fra : flemming1312

Dato : 30-10-04 15:41

Tak for svaret macau.

Kommentar
Fra : flemming1312

Dato : 30-10-04 15:42

JEG HAR OGSÅ PRØVET AT KOPIERE EN DISC MED CLONE CD, MEN DET ER DET SAME, SÅ DET ER ALTSÅ IKKE KUN NERO DET AFSTEDKOMMER