/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
taliskoko RE. messenger PLUS
Fra : copycatDK
Vist : 366 gange
1 point
Dato : 29-10-04 00:11

Må lige få bekræftet at det er i den opdatering du downloader du har mulighed for at fravælge programmerne?

Ved godt at man under installationen af messenger PLUS kan vælge dem fra. Men så intet i den update jeg skulle hente. Andet end jeg skulle godkende deres bestemmelser. Som selvfølgelig stod på engelsk selv om messenger PLUS fås på dansk.

Men beklager da tippet hvis det er rigtigt. Må have overset det så med mit dårlige engelsk så

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-10-04 00:30

Hvorfor skriver du ikke dette videre i det spørgsmål, du er med i? Fremfor at oprette et nyt?
http://www.kandu.dk/dk/spg/52515
Men du har gjort det rigtigt, det er ikke i den fil man downloader, man får et valg, men kun under installationen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-10-04 01:04

Joo det var bare lige en besked til taliskoko. Som rettede mit tip. der hvor der står #CopycatDK# Ikke andet.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-10-04 13:18

Hey copycatDK.

Her er et link hvor af det fremgår, hvorledes du fravælger reklamer m.m. under install. af Messenger Plus.

http://www.grineflip.dk/download/msn-plus/msn-plus.htm

Se iøvrigt dette tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/8782

mvh
Taliskoko

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-10-04 17:25

Jamen det er jo en gammel opdatering du henviser til i det tip der. Det er er en helt ny opdatering.

Og det har hellere intet med installation af messenger PLUS at gøre da den allerede er installeret. Men den opdatering den beder dig om at hente. ( Ved dem som har plus i forvejen)

Er helt med på den ved selve installations programmet.

Må hellere spørge om du selv har plus eller du bare gætter dig frem. Tænker på linket med den gamle update osv!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-10-04 17:28

http://www.msgplus.net/news.php Her ses div updates.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 1 point
Dato : 29-10-04 17:50

Ja, jeg har Plus versionen. Hvordan kan du tro andet.?

Men når du har den første version, er det bare at opdatere løbende. Og det er dét jeg har gjort.
Jeg HAR således opdateret og har IKKE reklamer og andet gejl. Og så'en er det.

Jeg henviser til linket for at vise dig install. proceduren som er ens, så vidt jeg husker.

Måske du skulle på den igen, helt for fra. Jeg ved det ikke, måske gætter jeg mig bare frem...

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 29-10-04 18:47

Jamen kan tilføje det har jeg også. Og først nu fik jeg reklamerne. Men de er dog væk igen uden probs..
Jeg mener stadigvæk ikke jeg har fået en eneste nye funktioner i forhold til den forige update.

Men efter som vi nok ikke kommer vidre her. Og fejlen ligger ved mig så må jeg hellere lukke denne tråd.

Men alt i alt så har en nyinstallation ikke en hat at gøre med en update installation. Med update installationen trykker du OK for at hente den. Acceptere deres vilkår. Og OK igen når installationen er færdig.
Hvorimod man ved nyinstallationen skal vælge placering af programmet. Acceptere vilkår. Vælge om man vil have sponsor programmer eller ej. Og OK igen når installationen er færdig.

Det er en forholdsvis ny update så det undre mig hvis det ikke husker det. Men ved ikke om du downloader hele den nye plusversion eller kun den update. Men en ting er helt sikkert det er noget hurtiger og hente den lille update end hele programmet med hensyn til hvor meget man skal igennem.

Men det er sikkert mig der har trykket på en forkert knap i den update. Så ok svar er accepteret