/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Manger digitalkamera
Fra : Jonn87
Vist : 421 gange
90 point
Dato : 28-10-04 17:22

Jeg står og mangler et digital kamera!
hvis du kender et sted hvor jeg kan få et godt og billigt kamera så skriv det endelig
OG JEG BETALER "IKKE" OVER 900 KR
jeg har endnu ikke fundet et kamera der var bedre end Samsung Digimax 201 som jeg købte for 1000 kr. for lang tid siden men så mistede jeg det og nu kan jeg ikke finde et sted hvor jeg kan købe det igen hvis du ved hvor jeg kan købe det vil jeg være dig evig taknemmelig hvis du fortæller mig det

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 28-10-04 17:33

vil tro det her er det nærmeste du kommer

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79164

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 28-10-04 17:39
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-04 21:25

At rådgive i køb af Digitalt kamera, uden at kende behovet, er lige så svært som at sælge sko via internettet uden at kende sko-størrelsen.

Afhængigt af dit behov og dine ønsker er der mange gode muligheder. Selvom du angiver en max.pris, fortæller du intet om hvad du ellers forventer af kameraet.

Derved gør du det næsten umuligt at give dig kvalificeret hjælp.

Husk: Des bedre og mere uddybende dit spørgsmål ER, des bedre og mere tilfredsstillende svar vil du få. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-10-04 21:55

Hvis du var så glad for det sidste kamera du havde, hvorfor så ikke prøve at finde et magen til , evt. brugt hvis det ikke sælges mere.
Evt. via Den Blå avis, Gul og gratis, eller find sider på nettet med salg af den slags.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-10-04 22:04

Du kan købe det på nettet flere steder. Bl.a. hos www,amazon.com/ og www.shopgenie.co.uk/ og www.pixmania.com/
og flere andre steder
du skal bare skrive samsung digimax 201 i søgefeltet, så er der mange sider om det.
mvh dova

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 30-10-04 15:33

Så fik jeg købt mig et billigt kamera til 799,- og det minder vildt meget om mit gamle

Packard Bell DSC-400
Hos Elgiganten i Field's